Anonym skriver:
her i morges kl 7 blev jeg vækket af banken på døren ringe klokken ringede og det stod så på indtil jeg stod op og gik ud og tjekkede hvem det var... det var så varmemesteren som skulle rykke nye naboer ind og så stod der 2 skraldeposer udenfor døren.. det fik jeg afvide jeg skulle flytte med det samme for der kom nye naboer.. sagde jeg lige skulle have tøj på så skulle jeg nok flytte dem.. så sagde han jamen det skal være NU og så gik han... stod der med min dyne og natbluse og tænkte mit... men må de gerne det...?
er godt nok glad for det ikk vækkede min datter for hun har været oppe næsten hele natten derfor var jeg ikk stået op før..
undskyld teksten roder.. håber i kan læse den
I ordensreglementet står der højst sandsynligt (alle de steder, jeg har boet, i hvert fald), at man ikke må henstille ting på trappeopgange og reposer. Dette er både af hensyn til brandsikkerhed og for at der skal se ordentligt ud. Så synes det er ok, at viceværten tillader sig at gøre opmærksom på, at det skal fjernes med det samme. Især nu, når der skal vises nye rundt. Måske kunne han godt have sagt det på en pænere måde, men han havde nok bare en dårlig dag.
Anmeld