kan de tillade sig det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

her i morges kl 7 blev jeg vækket af banken på døren ringe klokken ringede og det stod så på indtil jeg stod op og gik ud og tjekkede hvem det var... det var så varmemesteren som skulle rykke nye naboer ind og så stod der 2 skraldeposer udenfor døren.. det fik jeg afvide jeg skulle flytte med det samme for der kom nye naboer.. sagde jeg lige skulle have tøj på så skulle jeg nok flytte dem.. så sagde han jamen det skal være NU og så gik han... stod der med min dyne og natbluse og tænkte mit... men må de gerne det...?

er godt nok glad for det ikk vækkede min datter for hun har været oppe næsten hele natten derfor var jeg ikk stået op før..

undskyld teksten roder.. håber i kan læse den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

AndreasMor84

Træls... men tja, der findes vel ingen regler for, hvornår man må banke på døren? Og ja, han må gerne bede dig om at fjerne skrald, da det slet ikke må stå i opgangen i de fleste boligblokke.

Anmeld

30. maj 2011

Vingummien

Kommer nok an på hvad jeres regl er med skraldeposer i opgangen.

Der hvor jeg bor, der må vi ikke stille sådan noget i opgangen, heller ikke sko. Og der kunne jeg godt forstille mig at de godt må ringe på og sige det, for jeg må jo ikke have det der.

Havde jeg været dig havde jeg sgu bare lige hevet det inden fro min dør og hoppet under dynen igen

Anmeld

30. maj 2011

Mi

Hans kone har sikkert skældt ham ud hele dagen igår og så ramler lort jo som bekendt nedaf

Jeg ved ikke om han må, men han bør ikke tage sådan på vej over et par skraldeposer, med mindre de er fulde af lortebleer og hele opgangen stinker.

Anmeld

30. maj 2011

Majeha

Anonym skriver:

her i morges kl 7 blev jeg vækket af banken på døren ringe klokken ringede og det stod så på indtil jeg stod op og gik ud og tjekkede hvem det var... det var så varmemesteren som skulle rykke nye naboer ind og så stod der 2 skraldeposer udenfor døren.. det fik jeg afvide jeg skulle flytte med det samme for der kom nye naboer.. sagde jeg lige skulle have tøj på så skulle jeg nok flytte dem.. så sagde han jamen det skal være NU og så gik han... stod der med min dyne og natbluse og tænkte mit... men må de gerne det...?

er godt nok glad for det ikk vækkede min datter for hun har været oppe næsten hele natten derfor var jeg ikk stået op før..

I ordensreglementet står der højst sandsynligt (alle de steder, jeg har boet, i hvert fald), at man ikke må henstille ting på trappeopgange og reposer. Dette er både af hensyn til brandsikkerhed og for at der skal se ordentligt ud. Så synes det er ok, at viceværten tillader sig at gøre opmærksom på, at det skal fjernes med det samme. Især nu, når der skal vises nye rundt. Måske kunne han godt have sagt det på en pænere måde, men han havde nok bare en  dårlig dag. 

Anmeld

30. maj 2011

musse1

i de fleste boligselvskaber, står der i reglerne, man ik må stille noget i opgangen, og ja træls at blive vækket sådan, men tænk hvis alle satte deres skraldeposer uden for, til næsten dag, så kunne det hurtigt komme til at ligne noget lort..

men samtidig burde han lige ha lov at tage tøj på..

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Træls... men tja, der findes vel ingen regler for, hvornår man må banke på døren? Og ja, han må gerne bede dig om at fjerne skrald, da det slet ikke må stå i opgangen i de fleste boligblokke.

vi bor på en svale gang og vi må gerne li stille en skralde pose til at tage med ned næste gang vi skal ned.. men tænker mere på måden han bankede på døren og ringede på...

Anmeld

30. maj 2011

Malthes mor

Anonym skriver:

vi bor på en svale gang og vi må gerne li stille en skralde pose til at tage med ned næste gang vi skal ned.. men tænker mere på måden han bankede på døren og ringede på...

Vær glad for at han ikke tog poserne for dig, og retunerede med et girokort på 150 kr! Det har jeg været ude for.

Anmeld

30. maj 2011

Musen5

Ja undskyld mig mangen gange, men havde det været mig havde jeg pænt sagt at hvis han havde så fanden travt med at få dem fjernet at jeg dårligt nok måtte nå at få tog på... ja så kunne han ta lortet med selv...

Jeg var godt nok blevt hidsig hvis det var mig

/Mette 32+1

Anmeld

30. maj 2011

D-Micka

Anonym skriver:

Vil mene han kunne ha' sagt det på en pænere måde .. 

Men det må han faktisk godt, for du må ikke har noget stående ude på en opgang, da det er en brandvej ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.