Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejsa
håber for dig at alt er som det skal være,'
jeg venter selv første barn og vi skal scannes d 8 jun og er også nervøs for det hele er som det skal være da jeg ikke rigtig mærker noget til at være gravid, ja vente tid er træls håber også de næste dage går hurtig så det kan blive d 8 jun. Er idag i uge 12 glæder mig
kuns
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby12 dec skriver: hejsa håber for dig at alt er som det skal være,' jeg venter selv første barn og vi skal scannes d 8 jun og er også nervøs for det hele er som det skal være da jeg ikke rigtig mærker noget til at være gravid, ja vente tid er træls håber også de næste dage går hurtig så det kan blive d 8 jun. Er idag i uge 12 glæder mig kuns
Stort kram til dig, det er da en meget ubehagelig situation du står i
Jeg håber virkelig alt er som det skal være d. 6 juni. Det der med at vente og den tålmodighed, det så svært, men inden man får set sig om, så er tiden gået.
Det skal bare blive en baby til Jer
Fru Aagaard skriver: Stort kram til dig, det er da en meget ubehagelig situation du står i Jeg håber virkelig alt er som det skal være d. 6 juni. Det der med at vente og den tålmodighed, det så svært, men inden man får set sig om, så er tiden gået. Det skal bare blive en baby til Jer
SaraLM skriver: Tak, ja ventetiden er frygtelig!Overvejer seriøst om man skulle købe sig til en scanning ind i mellem nu og på mandag... men det nytter nok ikke noget
Tak, ja ventetiden er frygtelig!Overvejer seriøst om man skulle købe sig til en scanning ind i mellem nu og på mandag... men det nytter nok ikke noget
Gid det gjorde, men jeg tror det ærligt ikke, så skal det være for evt, og få en andens mening af det, det kan man jo sagtens?
XXXXX alt for jer
Fru Aagaard skriver: Gid det gjorde, men jeg tror det ærligt ikke, så skal det være for evt, og få en andens mening af det, det kan man jo sagtens? XXXXX alt for jer
-Milla- skriver: Håber på det bedste og for at der vil næste scanning vil være fint hjerteblink.
Håber på det bedste og for at der vil næste scanning vil være fint hjerteblink.
Rosa skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128