Jeg var til tidlig scanning i fredags hvor jeg var 6+5 (pga tidl. SA) for at se, om det udviklede sig som det skulle.
Mine HCG tal havde udviklet sig fint indtil da, og vi glædede os til at se om den var som den skulle være... men de kunne faktisk først slet ikke se den og det burde de altså kunne!

De kunne se ægblæren, og da overlægen kom og scannede kunne hun også finde "noget" der gemte sig lidt og måske så hun et blink? Eller var det scanneren der drillede?
De fandt også en masse som måske var en blodsamling i livmoderen...
De var meget forsigtige, ikke optimistiske men heller ikke totalt pessimistiske.
Fik målt nyt HCG tal, hvis dette var øget som det skulle, så blev et ny scanning om ca 1 uge for at se om de så der kan se den, hvis ikke, ja så skulle graviditeten afbrydes

De fremskyndte blodprøven og svaret og han ringede kl 14,50 og fortalte at HCG var nået op på 22879 så det var de tilfredse med - så skal til en ny scanning den 6/6 kl 13,30.
Men der er altså så længe til!!
De kan stadig ikke sige om det er godt eller skidt, så er sat i total venteposition og aner ikke om vi er købt eller solgt i den her graviditet - det er fandme hårdt!
Jeg bløder ikke eller noget overhovedet.
De har lovet mig, at hvis det ender med, at graviditeten afbrydes så får jeg lov til at få en kirugisk udskrabning da det var så hårdt for mig sidst selv at skulle abortere og det magter jeg ikke igen....
Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg udover at dele det med jer og måske få nogle input fra jer....