Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tror Kathrine var lige godt et år da hun ku tælle til 10.. Nu er hun 2½ og har faktisk i flere mdr nu ku tælle til 20... Hun kan også genkende tallene når hun ser dem og er også så småt begyndt på bogstaver... Vi har ikke bevidst gjort noget for det, men hun har været meget interresseret i det og så har vi selvfølgelig leget med..
Knus Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MetteT skriver: Tror Kathrine var lige godt et år da hun ku tælle til 10.. Nu er hun 2½ og har faktisk i flere mdr nu ku tælle til 20... Hun kan også genkende tallene når hun ser dem og er også så småt begyndt på bogstaver... Vi har ikke bevidst gjort noget for det, men hun har været meget interresseret i det og så har vi selvfølgelig leget med.. Knus Mette
Kun har også længe ku alle farver og er blevet rigtig go til former også... Puslespil er hun også bare vildt go til... Er lidt stolt af hende, men de store ting, som at kravle og gå, gjorde hun så sent...
det er flot
maia er snart 2½ og tæller sådan her: 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 10!! aner ikke hvad 3 og 6 har gjort?????
heidi
Malou ku tælle til ti en uge før hun blev to Hun tæller til ti, hvis hun ska hoppe ned fra noget osv. Og det ska vuggestuen ikk ha æren for (det har den for så meget i forvejen ) Det er mor her, der har lært hende det
Lukasmor skriver: Jeg kunne tælle til 67 da jeg var lidt over halvandet år men det var også fordi vi boede højt oppe og altid talte trapper
Jeg kunne tælle til 67 da jeg var lidt over halvandet år men det var også fordi vi boede højt oppe og altid talte trapper
Haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128