Tælle til ti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

MetteT

Tror Kathrine var lige godt et år da hun ku tælle til 10.. Nu er hun 2½ og har faktisk i flere mdr nu ku tælle til 20... Hun kan også genkende tallene når hun ser dem og er også så småt begyndt på bogstaver... Vi har ikke bevidst gjort noget for det, men hun har været meget interresseret i det og så har vi selvfølgelig leget med..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

MetteT

MetteT skriver:

Tror Kathrine var lige godt et år da hun ku tælle til 10.. Nu er hun 2½ og har faktisk i flere mdr nu ku tælle til 20... Hun kan også genkende tallene når hun ser dem og er også så småt begyndt på bogstaver... Vi har ikke bevidst gjort noget for det, men hun har været meget interresseret i det og så har vi selvfølgelig leget med..

Knus Mette

Kun har også længe ku alle farver og er blevet rigtig go til former også...  Puslespil er hun også bare vildt go til... Er lidt stolt af hende, men de store ting, som at kravle og gå, gjorde hun så sent...

Knus Mette

Anmeld

31. maj 2011

SiLiMiMa

det er flot

maia er snart 2½ og tæller sådan her: 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 10!! aner ikke hvad 3 og 6 har gjort?????

heidi

Anmeld

31. maj 2011

*Sofie*

Malou ku tælle til ti en uge før hun blev to
Hun tæller til ti, hvis hun ska hoppe ned fra noget osv.
Og det ska vuggestuen ikk ha æren for (det har den for så meget i forvejen  ) Det er mor her, der har lært hende det

Anmeld

5. juni 2011

lukasmor

Jeg kunne tælle til 67 da jeg var lidt over halvandet år men det var også fordi vi boede højt oppe og altid talte trapper

Anmeld

5. juni 2011

Maja_4000

Lukasmor skriver:

Jeg kunne tælle til 67 da jeg var lidt over halvandet år men det var også fordi vi boede højt oppe og altid talte trapper

Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.