Tælle til ti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.986 visninger
15 svar
1 synes godt om
29. maj 2011

Mussen2

Min datter som meget snart bliver 2 år, er ritigt god til at tælle synes jeg. Faktisk undrer jeg mig lidt over hvordan hun er belevet så god. , da vi aldrig har trænet. Måske i dagplejen. Men altså hun kan tælle til ti, det synes jeg er imponerende, men måske er det meget normal. Hvornår kunne jeres børn tælle til ti?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

skoust

oliver han er tre og han har lige lærtat tælle til ti

så synes det er super flot din datter kan det!!

tillykke med det

Anmeld

29. maj 2011

NatteS

når du siger hun kan tælle til ti.. mener du så hun helt af sig selv tæller trapper, legetøj - hva det måtte være..?

eller gentager hun efter dig når du siger tallene en efter en. ?

Anmeld

30. maj 2011

Mussen2

NatteS skriver:

når du siger hun kan tælle til ti.. mener du så hun helt af sig selv tæller trapper, legetøj - hva det måtte være..?

eller gentager hun efter dig når du siger tallene en efter en. ?

Hun kan faktisk tælle selv. Altså hvis hun for eksempel hørler nogen sige eeen, så tæller hun selv videre. Lamgt de fleste gange tæller hun til ti, andre gange mangler hun ex. 5, men det er uopfordret. Det synes jeg er lidt sejt. Jeg var ved at tabe øjne, næse og mund første gang og slog det hen som en tilfældighed, men nu´har jeg hørt det en del gange.

Hun synger også lille Peter Edderkop, se min kjole, sur, sur, sur jeg gik mig over sø og land etc....

Anmeld

30. maj 2011

JustAnotherName

Mussen2 skriver:

Hun kan faktisk tælle selv. Altså hvis hun for eksempel hørler nogen sige eeen, så tæller hun selv videre. Lamgt de fleste gange tæller hun til ti, andre gange mangler hun ex. 5, men det er uopfordret. Det synes jeg er lidt sejt. Jeg var ved at tabe øjne, næse og mund første gang og slog det hen som en tilfældighed, men nu´har jeg hørt det en del gange.

Hun synger også lille Peter Edderkop, se min kjole, sur, sur, sur jeg gik mig over sø og land etc....

Min datter blev 2 år sidste søndag. Hun kan også

Anmeld

30. maj 2011

muzen

min søn er 2 et halvt og han tæller sådan her 1,2,3,4,5- 8,9

6,7 og 10 eksister ikke i hans verden heeh

Anmeld

31. maj 2011

TbCp

Liva bliver 4 til august og hun kan ikke endnu... Hun er sådan et barn det sætter hælene i hvis man forsøger at lære hende noget... altså "terpe"... hun lærer det selv, på sin helt egen måde og pludselig en dag kan hun bare

Anmeld

31. maj 2011

Nalle

Vores datter var også kun lige blevet 2 år, da hun kunne tælle til 10 og kunne næsten alle farver

Anmeld

31. maj 2011

Pikku Myy

Min søn kunne også "tælle" fra han var knap 2 år.

I vuggestuen spillede de tit et stykke musik hvor der blev talt til 12 og så kom der en trold, der så skulle opføre sig på en bestemt måde, så han kunne faktisk hele remsen op til 12.

Det er først nu (2 1/2) at det virker som om han rent faktisk er begyndt at forstå at det er noget man kan bruge til at bestemme et antal.

Anmeld

31. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er 2 år og 2 mdr. og hun kan også tælle til ti. Hun har lært det i vs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.