Jeg er forvirret.. ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Melbek skriver:

Skriver at du ikke er interesseret og siger pænt godnat. Længere er den vel ikke...

Han fortsatte med at skrive, men fik på en pæn og ordentlig måde sagt til ham at jeg ikke ville mere med ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Skriv at han har fundet en anden hallo hvorfor vil han putte med dig ja SEX den er da vist helt indlysende ej undskyld lyder hård men det er kun dig der bliver såret igen og ikke ham

Fik fortalt ham at jeg var helt færdig med ham, og fortalt at jeg har noget kørende med en anden som faktisk lige har inviteret mig en tur til KBH

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Lyder lidt som et "booty call"

tror faktisk ikke det var et booty call..

Han havde bare ikke kunnet få sig til at skrive før end nu.. Han havde drukekt med naboen, og derved havde han fået mod til at skrive..

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Ignorerer ham. Ganske enkelt :-)

kunne ikke bare ignorere ham.. Men fik fortalt ham på en pæn og ordentlig måde at jeg var kommet videre og var igang med at se lidt til en anden..

Anmeld

30. maj 2011

Carina:-)

Melbek skriver:

Skriver at du ikke er interesseret og siger pænt godnat. Længere er den vel ikke...

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Undskyld, hvis jeg er hård nu ..

Men du tror ikke bare han trænger til en gang sex?

Jeg kender ham ikke og kender ikke til grunden hvorfor han droppede dig og smed dig ud i sin tid, men at han skriver efter et halvt år og vil "putte?"

Hvis han virkelig savnede dig og havde i tankerne at finde sammen igen, havde han så ikke inviteret dig ordentlig ud igen?

Om ikke andet foreslået at I kunne få snakket de ting igennem som skete mellem jer?

Ja, jeg ved det ikke og vil heller ikke male fanden på væggen .. men jeg tror nu ikke selv jeg havde hoppet på den.

Hoppede ikke på den..

skrev og forklarede ham hvorfor det aldrig blev ham og mig igen, og fik på en ordentlig måde forklaret ham at jeg var begyndt at se en anden..

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Tjaaaa..............Hvis han ikke har fået sex i 2 mdr., så er det da klart at han skriver at han savner dig, og vil putte.....................Men come on??? Det er da for let gennemskueligt.............håber ikke at du falder for det.

er ret sikker på at han har fået hyppig sex efter vores brud, tvivler ihvertfald på at han har været tørlagt.. 

Men jeg stod ved og fik ham forklaret hvorfor det ikke skulle være os 2 igen

Anmeld

30. maj 2011

Melbek

Anonym skriver:

kunne ikke bare ignorere ham.. Men fik fortalt ham på en pæn og ordentlig måde at jeg var kommet videre og var igang med at se lidt til en anden..

Anmeld

30. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

Fik fortalt ham at jeg var helt færdig med ham, og fortalt at jeg har noget kørende med en anden som faktisk lige har inviteret mig en tur til KBH

jamen det lyder da dejlig, tillykke med den nye fyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.