Jeg er forvirret.. ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg blev for et par måneder siden droppet og smidt ud af min eks, og har ikke hørt fra ham siden, så her til aften skriver han pludseligt at han savner mig og om vi ikke skulle putte.. Skrev som det var at jeg var ved at finde sammen med en ny men han bliver ved mig at sige at han savner mig og vil putte.. hvad gør jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Melbek

Skriver at du ikke er interesseret og siger pænt godnat. Længere er den vel ikke...

Anmeld

29. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg blev for et par måneder siden droppet og smidt ud af min eks, og har ikke hørt fra ham siden, så her til aften skriver han pludseligt at han savner mig og om vi ikke skulle putte.. Skrev som det var at jeg var ved at finde sammen med en ny men han bliver ved mig at sige at han savner mig og vil putte.. hvad gør jeg??

Skriv at han har fundet en anden hallo hvorfor vil han putte med dig ja SEX den er da vist helt indlysende ej undskyld lyder hård men det er kun dig der bliver såret igen og ikke ham

Anmeld

29. maj 2011

AnneP

Anonym skriver:

Lyder lidt som et "booty call"

Anmeld

29. maj 2011

Mutti2B

Ignorerer ham. Ganske enkelt :-)

Anmeld

29. maj 2011

Trine89

det lyder lidt som om han bare vil have lidt på den dumme :s 

Så bare stå ved, og sig at han har forspildt sin chance.. 

Anmeld

29. maj 2011

Filippa & Liva

Undskyld, hvis jeg er hård nu ..

Men du tror ikke bare han trænger til en gang sex?

Jeg kender ham ikke og kender ikke til grunden hvorfor han droppede dig og smed dig ud i sin tid, men at han skriver efter et halvt år og vil "putte?"

Hvis han virkelig savnede dig og havde i tankerne at finde sammen igen, havde han så ikke inviteret dig ordentlig ud igen?

Om ikke andet foreslået at I kunne få snakket de ting igennem som skete mellem jer?

Ja, jeg ved det ikke og vil heller ikke male fanden på væggen .. men jeg tror nu ikke selv jeg havde hoppet på den.

Anmeld

29. maj 2011

anna-jonas

Tjaaaa..............Hvis han ikke har fået sex i 2 mdr., så er det da klart at han skriver at han savner dig, og vil putte.....................Men come on??? Det er da for let gennemskueligt.............håber ikke at du falder for det.

Anmeld

29. maj 2011

JuliaNielsen

Anonym skriver:

Undskyld men det lyder lidt som om han har haft gang i en anden, måske endte det skidt, og han så derfor prøver at komme ind i varmen hos dig igen..!

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Forsøger at holde mig fra ham men egentlig trænger jeg os til en lede flig afslutning på et forhold hvor jeg blev smidt på gaden med min lille dreng og måtte bo ved en veninde for at finde ud af over facebook at vi ikke var kæreste mere.. Men ja bliver nødt til at holde fast for er jo ved at se en ny som jeg skal over til næste weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.