sammenklappelig barnevogn, HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

LC

Trine89 skriver:

Hvordan kan det være?? altså at du ikke er glad for den?? 

Hmm, den fejler bare alt efterhånden...

Myggenettet i kalechen gik i stykker(var min datters skyld, så kan ikke klage til producenten, ud over at myggenettet ved så tyndt at hun kunne få hul i det) da der først var et lille hul, trevlede det så meget når bar hun rørte det, så endet med at jeg klippede det af, kunne ikke havde at hun sad med små stykker myggenet og ville putte det i munden...

Så er der sådan nogle plastik hængsler, til at sætte barnevognskassen fast på stellet, dem er jeg også uvenner med. Et enkelt af dem er flækket, og de andre fungere bare i ordentligt... Har en enkelt gang brugt over 15min på at skille kassen fra stellet. Og det synes jeg ikke er praktisk når man stå med barn og skal til at ud og døren...

Men har måske bare været uheldig... Men vil aldrig vælge en brio vogn igen...  Men forsøger i øjeblikket at overtale manden til en Odder. Men nu må vi se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Trine89

LC skriver:

Hmm, den fejler bare alt efterhånden...

Myggenettet i kalechen gik i stykker(var min datters skyld, så kan ikke klage til producenten, ud over at myggenettet ved så tyndt at hun kunne få hul i det) da der først var et lille hul, trevlede det så meget når bar hun rørte det, så endet med at jeg klippede det af, kunne ikke havde at hun sad med små stykker myggenet og ville putte det i munden...

Så er der sådan nogle plastik hængsler, til at sætte barnevognskassen fast på stellet, dem er jeg også uvenner med. Et enkelt af dem er flækket, og de andre fungere bare i ordentligt... Har en enkelt gang brugt over 15min på at skille kassen fra stellet. Og det synes jeg ikke er praktisk når man stå med barn og skal til at ud og døren...

Men har måske bare været uheldig... Men vil aldrig vælge en brio vogn igen...  Men forsøger i øjeblikket at overtale manden til en Odder. Men nu må vi se.

ej kan da godt se at det også er uheldigt. men jah alle folk har jo også forskellige oplevelser af tingene  

Kan godt forstå du ikke vil have en brio igen ud fra det du beskriver.. 

Anmeld

30. maj 2011

2babygirls

Linel skriver:

hvad hedder den mere end odder? så kan jeg evt lige tjekke om den er for lang til at kunne smides i bagagerummet i min lille seat ibiza..

Alle odder modeller kan det.. Liggemålet er 97, og det kan du ikke gøre noget ved, kun højden.. Har victory modellen.

Anmeld

30. maj 2011

Linel

har købt mig en barnevogn nu, fandt mig en basson balder som passer perfekt i min lille bil..

Men tak for hjælpen....

Anmeld

31. maj 2011

Pigent

Linel skriver:

har købt mig en barnevogn nu, fandt mig en basson balder som passer perfekt i min lille bil..

Men tak for hjælpen....

Dejligt at du har fundet en barnevogn der passer til dig(:

Anmeld

31. maj 2011

Kamulla

Emmaljungas barnevogns kasse kan foldes ned.. under madrassen er det bare nogle stål ting du flytter, og wupti er siderne slået ned... det nye uniqe stel skulle ikke fylde meget, samt det tager 2sek at hive hjulene af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.