sammenklappelig barnevogn, HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.339 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Linel

Står i den situation at jeg BLIVER NØDT TIL at finde mig en barnevogn hvor overdelen ( kassen ) kan klappes sammen, da min bil ikk har plads til den i bagagerummet.

Nogen der ved hvilke mærker der har en sammenklappelig kasse og stel?

Og nogen der kender til basson Balder, som jeg mener har sammenklappelig kasse?!?! 

Når man nu er ny indenfor dette område og ALDRIG før har spekuleret over sådanne ting så er der pludelig mange sm detaljer der skal på plads når man nu er gravid hi hi..

Håber på hjælp derude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

2babygirls

Linel skriver:

Står i den situation at jeg BLIVER NØDT TIL at finde mig en barnevogn hvor overdelen ( kassen ) kan klappes sammen, da min bil ikk har plads til den i bagagerummet.

Nogen der ved hvilke mærker der har en sammenklappelig kasse og stel?

Og nogen der kender til basson Balder, som jeg mener har sammenklappelig kasse?!?! 

Når man nu er ny indenfor dette område og ALDRIG før har spekuleret over sådanne ting så er der pludelig mange sm detaljer der skal på plads når man nu er gravid hi hi..

Håber på hjælp derude...

Vi har en Odder, og der kan du klappe kassen og stellet mega meget sammen. Det fylder stadig i længden men i højden er det max 50 cm..
Har en golf 5 og der klapper vi aldrig kassen sammen.

Anmeld

29. maj 2011

Linel

hvad hedder den mere end odder? så kan jeg evt lige tjekke om den er for lang til at kunne smides i bagagerummet i min lille seat ibiza..

Anmeld

29. maj 2011

LC

Vi har en Brio barnevogn, og der kan kassen også klappe sammen... det troede jeg faktisk de fleste barnevogns kasser kunne....

Anmeld

29. maj 2011

Trine89

En Brio kompakt kan også klappes sammen i kassen..  

Det er en vogn jeg har høret rigtig meget godt om.. hmm tror faktisk ikke jeg har høret noget dårligt om den  

Anmeld

29. maj 2011

Nessie

Peugeot har vist lavet en barnevogn der kan foldes sammen til nærmest ingenting

Anmeld

29. maj 2011

Melbek

En basson grande kan også klappes sammen i kassen (tror de fleste kan det) og hjul, stel og kasse + lift og pusletaske kan være i vores skoda fabias bagagerum

Anmeld

30. maj 2011

Pigent

Brio Kompakt plus, kan hvis klappes sammen så den ingenting fylder (:

Emmaljunga med Uniq stel fylder hvis heller ikke så meget.
http://www.youtube.com/watch?v=r1Eq66zKRKY

Odder med X-dream stel skulle heller ikke fylde så meget.

Ja det var hvis lige dem jeg kunne komme i tanke om.

Anmeld

30. maj 2011

LC

Trine89 skriver:

En Brio kompakt kan også klappes sammen i kassen..  

Det er en vogn jeg har høret rigtig meget godt om.. hmm tror faktisk ikke jeg har høret noget dårligt om den  

Jeg har en Brio, og er ikke særlig glad for den....

Ingen tvivl om at jeg vil have en ny når lillebror/lillesøster kommer til verden...

Ved dog ikke hvilken model det er..

Anmeld

30. maj 2011

Trine89

LC skriver:

Jeg har en Brio, og er ikke særlig glad for den....

Ingen tvivl om at jeg vil have en ny når lillebror/lillesøster kommer til verden...

Ved dog ikke hvilken model det er..

Hvordan kan det være?? altså at du ikke er glad for den?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.