amning og silikone bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

LenaJohansen

nvm skriver:

det gør jeg da også selv, og selvom jeg har fået det lavet, er jeg pisse jaloux på andres fordi de er meget flottere og større hehe

Hehe

Go stil

Store bryster er NICE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

LenaJohansen

PernilleogDennis skriver:

vil da lige melde mig her og sige at jeg også kigger på bryster, meget.. jeg synes de er så flotte.  

bryster er nemlig skide flotte 

Os derfor jeg bare MÅ ha nogen store bryster engang... Og tror ikke jeg vil ligge stille ud, for man kan lige så godt gøre det ordenlig første gang

Anmeld

29. maj 2011

Mor til Mike

PernilleogDennis skriver:

Nej.. Det er ved at være små 4 år siden så jeg mindes ikke lige noget, andet end der ikke skulle være problemer med det.. men mine bryster ser bare lidt sjove ud nu når jeg er gravid, er det noget i har prøvet??

Jamen er de lagt under brystmusklen? min kirug sagde at efter 3-4 år skulle man kunne amme normalt, uden problemer.

Anmeld

29. maj 2011

nvm

LenaJohansen skriver:

Hehe

Go stil

Store bryster er NICE 

meget

tror jeg laver en debat, hvor folk kan vise deres bryster frem haha... altså ikke  nøgne...

men der sikkert nogen der blir snerbet over det

Anmeld

29. maj 2011

LenaJohansen

nvm skriver:

meget

tror jeg laver en debat, hvor folk kan vise deres bryster frem haha... altså ikke  nøgne...

men der sikkert nogen der blir snerbet over det

go ide Jeg vil bare ikk vise min små bryster frem De kan jo på INGEN måde hamle op med dine... Mine er kun en lille C

Anmeld

29. maj 2011

nvm

LenaJohansen skriver:

Os derfor jeg bare MÅ ha nogen store bryster engang... Og tror ikke jeg vil ligge stille ud, for man kan lige så godt gøre det ordenlig første gang

ja gør endelig det, jeg ik afvide af min veninde, jeg skulle ta lidt større end hvad jeg ville ha i, fordi ellers bille jeg fortryde og synes de ville være for små... men hørte jeg efter NEEEEJ... og hold da op hvor er det trist dagen idag at jeg ikke lyttede til hende.. hun har meget erfaring, har fået lavet det 3 gange, nu har hun endelig de annie bryster hun ønskede siger hun haha

Anmeld

29. maj 2011

nvm

LenaJohansen skriver:

ja gør endelig det, jeg ik afvide af min veninde, jeg skulle ta lidt større end hvad jeg ville ha i, fordi ellers bille jeg fortryde og synes de ville være for små... men hørte jeg efter NEEEEJ... og hold da op hvor er det trist dagen idag at jeg ikke lyttede til hende.. hun har meget erfaring, har fået lavet det 3 gange, nu har hun endelig de annie bryster hun ønskede siger hun haha

Anmeld

29. maj 2011

nvm

LenaJohansen skriver:

go ide Jeg vil bare ikk vise min små bryster frem De kan jo på INGEN måde hamle op med dine... Mine er kun en lille C

hmm jeg bruger altså også en C skål

Anmeld

29. maj 2011

LenaJohansen

nvm skriver:

hahahaha sigter efter linse  eller noget, ej jeg regner med at jeg skal en 4-5 størrelser op... Det må være rigeligt

Anmeld

29. maj 2011

nvm

LenaJohansen skriver:

hahahaha sigter efter linse  eller noget, ej jeg regner med at jeg skal en 4-5 størrelser op... Det må være rigeligt

hehe godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.