amning og silikone bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

PernilleogDennis

nvm skriver:

jeg fik dem lavet for 2 år siden, min kirug rådet mig faktisk til ikke at blive gravid før efter 3 år.. men blev gravid ca 7 mdr efter (ikke planlagt)..

har nu en datter på snart 7 mdr, SOM JEG AMMER

jeg har ku amme fra start af der slet ikke noget der har forhindret det, jeg var bange for jeg ikke ku, men intet her

min søster har også silikone bryster og har efter fået 2 børn som også er blevet ammet fuldt ud..

årh det lyder dejligt.. Hvad med under graviditeten? Så de sjove ud eller blev de kææææmpe store??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

LenaJohansen

nvm skriver:

jeg fik dem lavet for 2 år siden, min kirug rådet mig faktisk til ikke at blive gravid før efter 3 år.. men blev gravid ca 7 mdr efter (ikke planlagt)..

har nu en datter på snart 7 mdr, SOM JEG AMMER

jeg har ku amme fra start af der slet ikke noget der har forhindret det, jeg var bange for jeg ikke ku, men intet her

min søster har også silikone bryster og har efter fået 2 børn som også er blevet ammet fuldt ud..

undskyld det direkte spørgsmål, men kommer de ikk til at hænge af det ?

Anmeld

29. maj 2011

nvm

PernilleogDennis skriver:

årh det lyder dejligt.. Hvad med under graviditeten? Så de sjove ud eller blev de kææææmpe store??

synes ikke de så sjove ud hehe...

men jeg må sige de blev sådan som jeg vil ha dem under graviditen

jeg ville godt ha haft dem større, så under graviditeten havde jeg mine drømme bryster og også nu når hun ikke har spist længe så de helt spændte og har de perfekte bryster hehe, trist det snart stopper..

men mht amning så tror jeg ikke det har noget at gøre med om man har fået dem lavet eller ej, enten er man født til at ku amme eller også ikke, om man har store eller små bryster, ægte eller falske, tror ikke der har noget som helst med det at gøre

Anmeld

29. maj 2011

nvm

LenaJohansen skriver:

undskyld det direkte spørgsmål, men kommer de ikk til at hænge af det ?

det helt iorden..

nej ikk så vidt jeg ved, min søsters hænger bestemt ikke.. med mine ved jeg ikke endnu, da jeg jo stadig ammer

Anmeld

29. maj 2011

LenaJohansen

nvm skriver:

det helt iorden..

nej ikk så vidt jeg ved, min søsters hænger bestemt ikke.. med mine ved jeg ikke endnu, da jeg jo stadig ammer

alletiders, så kan jeg godt begive mig ud i det projekt en dag

Anmeld

29. maj 2011

nvm

LenaJohansen skriver:

alletiders, så kan jeg godt begive mig ud i det projekt en dag

men selvf. ændre de sig, det gør hele ens krop jo under sådan en graviditet

jeg er selv en af dem der skal ha dem lavet igen, når jeg ikke skal ha flere børn, men det kun pga jeg synes de for små

Anmeld

29. maj 2011

LenaJohansen

nvm skriver:

men selvf. ændre de sig, det gør hele ens krop jo under sådan en graviditet

jeg er selv en af dem der skal ha dem lavet igen, når jeg ikke skal ha flere børn, men det kun pga jeg synes de for små

hehe jeg har fået min første nu, og vil gerne ha en til.. Men ved ikk om det blir før eller efter jeg får lavet brysterne 

Anmeld

29. maj 2011

LC

Nu er jeg ikke selv blevet opereret og er derfor ikke sikker..

Men der er forskel på hvordan operationen er lavet. Forstå mig ret nogle har bare små bryster og får sat silikone ind, andre får lavet brystløgt og sat silikone ind, og andre igen får flyttet brystvorten, brystløft og sat silikone ind...

og mener at hvis man har været ude i en af de større operationer, så kan man få problemer med at amme.

Anmeld

29. maj 2011

nvm

LenaJohansen skriver:

hehe jeg har fået min første nu, og vil gerne ha en til.. Men ved ikk om det blir før eller efter jeg får lavet brysterne 

jeg ku ikke vente, vidste jeg ville ha mange børn, og vidste også at det var min drøm at få lavet bryster(siden jeg var 15) men ventede til efter første barn...

du kommer ikke til at fortryde i hvertfald

Anmeld

29. maj 2011

PernilleogDennis

nvm skriver:

synes ikke de så sjove ud hehe...

men jeg må sige de blev sådan som jeg vil ha dem under graviditen

jeg ville godt ha haft dem større, så under graviditeten havde jeg mine drømme bryster og også nu når hun ikke har spist længe så de helt spændte og har de perfekte bryster hehe, trist det snart stopper..

men mht amning så tror jeg ikke det har noget at gøre med om man har fået dem lavet eller ej, enten er man født til at ku amme eller også ikke, om man har store eller små bryster, ægte eller falske, tror ikke der har noget som helst med det at gøre

Jah er sgu os bange for det er patterne der kommer til at gå med mig og ikke omvendt tilsidst. haha.. Jeg er kun 165 og vejer 53 kg. så mine blev store nok da jeg fik dem lavet.. og hvor de bevæger sig hen af nu kan jeg jo kun gætte mig til. jeg kan ihvertfald ikke passe mine bher så her hedder det sports bher fra nu af.  men super dejligt at høre at du kunne amme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.