Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tag en test. Du ved det er for tidligt nu, så hvis det er ude af kroppen eller ikke er, ved du at du ikke skal tolke den
Tag en test. Du ved det er for tidligt nu, så hvis det er ude af kroppen eller ikke er, ved du at du ikke skal tolke den
Ja det er rigtig nok... må vidst hellere få købt nogen flere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Ja det er rigtig nok... må vidst hellere få købt nogen flere
Hehe
SaraLM skriver: Hvor har jeg tænkt meget på dig, har du kunnet holde dig fra at teste for tidligt og hvordan har du det? Nogle fornemmelser? Ja! Er skide nysgerrig
Hvor har jeg tænkt meget på dig, har du kunnet holde dig fra at teste for tidligt og hvordan har du det? Nogle fornemmelser? Ja! Er skide nysgerrig
smider lige en pm til dig
uha det simpelthen så spænende har os fået min første IUI-h og skal teste den 21.. Jeg sys bare min mave opføre sig underligt som om jeg hele tiden har små sammentrækninger.. underligt..
Håber da for dig den er der
camillahej skriver: uha det simpelthen så spænende har os fået min første IUI-h og skal teste den 21.. Jeg sys bare min mave opføre sig underligt som om jeg hele tiden har små sammentrækninger.. underligt.. Håber da for dig den er der
Det havde jeg også i dagene efter og var enormt oppustet
Jeg tør ikke teste endnu.. så jeg venter til weekenden hvis mens ikke dukker op
Masser af til os
Chalala85 skriver: Det havde jeg også i dagene efter og var enormt oppustet Jeg tør ikke teste endnu.. så jeg venter til weekenden hvis mens ikke dukker op Masser af til os
jaaaa..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128