Teste hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Tak smukke... jeg håber alle de  hjælper

Det SKAL de  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

SaraLM

Chalala85 skriver:

Tak smukke... jeg håber alle de  hjælper

Det skal de bare søde!

Anmeld

30. maj 2011

Fru Aagaard

Altså jeg troede jeg testede positiv 3+6, men efter en scanning har det vist sig jeg testede positiv 3+4 Om det anderledes når man er i behandling pga. hormoner osv., ved jeg ikke...

Men alt for Jer, om en lille feb. baby...

Anmeld

30. maj 2011

Chalala85

SaraLM skriver:

Det skal de bare søde!

Ja det ville være for vildt.. men tør ikke tro på det. Så bliver jeg bare for skuffet

Anmeld

30. maj 2011

Chalala85

Fru Aagaard skriver:

Altså jeg troede jeg testede positiv 3+6, men efter en scanning har det vist sig jeg testede positiv 3+4 Om det anderledes når man er i behandling pga. hormoner osv., ved jeg ikke...

Men alt for Jer, om en lille feb. baby...

Jeg aner det heller ikke.. men nøj hvor har jeg lyst til at teste konstant heh

Anmeld

30. maj 2011

SaraLM

Chalala85 skriver:

Ja det ville være for vildt.. men tør ikke tro på det. Så bliver jeg bare for skuffet

Dét forstår jeg virkeligt godt!!

Jeg kunne teste 3 dage før forventet menstruation sidst - så det er da et forsøg værd...

igen

Anmeld

30. maj 2011

CamillaValby

Nu ved jeg ikke om nogle af de andre har skrevet det

Men vent med at teste til d. 10 jeg ved hvor irriterende det kan være, og hvor let man er til at friste.
Nu ved jeg ikke om du har været på homoner, men har du det kan du teste "falsk" positiv pga homonerne stadig er i kroppen.

Jeg testede 3 gange før tid, og de to af gangene fik jeg bio. Og det er SLET ikke det værd.

Så mit råd er klart at vente til d. 10 selvom at det er hammer svært

Jeg for at du kommer til at stå med de to magiske streger

Anmeld

30. maj 2011

Chalala85

SaraLM skriver:

Dét forstår jeg virkeligt godt!!

Jeg kunne teste 3 dage før forventet menstruation sidst - så det er da et forsøg værd...

igen

Uha ja.. jeg tror måske ikke jeg kan holde mig så længe.. vil nok teste i weekenden allerede... er så dårlig til at holde den

Anmeld

30. maj 2011

Chalala85

CamillaValby skriver:

Nu ved jeg ikke om nogle af de andre har skrevet det

Men vent med at teste til d. 10 jeg ved hvor irriterende det kan være, og hvor let man er til at friste.
Nu ved jeg ikke om du har været på homoner, men har du det kan du teste "falsk" positiv pga homonerne stadig er i kroppen.

Jeg testede 3 gange før tid, og de to af gangene fik jeg bio. Og det er SLET ikke det værd.

Så mit råd er klart at vente til d. 10 selvom at det er hammer svært

Jeg for at du kommer til at stå med de to magiske streger

Jeg har ikke været på homoner Jeg ved jeg ikke kan holde den.. jeg vil prøve så længe jeg kan men er næsten sikker på jeg kommer til at teste i weekenden...

Anmeld

30. maj 2011

mortilfreja

Krydser alt hvad jeg kan for at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.