Æblehaven i Søborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Altså dem i gangen er til overtøj, støvsuger osv. Jeg harvde mine håndklæder i en ekstra kommode ellers var der ikke plads til særligt meget. Men skabene i soveværelset og i børneværelset er rigtig gode.

Ahh tak.. det var da rart lige at vide

Er der ellers noget jeg bør vide? Er køkkenet fint?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Ahh tak.. det var da rart lige at vide

Er der ellers noget jeg bør vide? Er køkkenet fint?

Det er et okkøkken, bordpladen er plast så den kan ikke tåle så meget, detsamme gælder alle gulve. Det er billigt parket, så en kontorstol og alm. brug medføres slid der ses.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Det er et okkøkken, bordpladen er plast så den kan ikke tåle så meget, detsamme gælder alle gulve. Det er billigt parket, så en kontorstol og alm. brug medføres slid der ses.

Nå okay Hmm.. jaja det går nok.. jeg skal måske også kun bo der for en periode

Anmeld

29. maj 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Nå okay Hmm.. jaja det går nok.. jeg skal måske også kun bo der for en periode

Jamen tag ud og kig på den osv. Men husk de æder dit depositum for du må ikke selv gøre lejligheden i stand ved fraflytning.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Jamen tag ud og kig på den osv. Men husk de æder dit depositum for du må ikke selv gøre lejligheden i stand ved fraflytning.

Sådan er det jo mange steder... også hér Jeg har set dem udefra, da der var én der stod tom, da jeg var derude.. de minder rigtig meget om der hvor jeg bor nu, bare større

Kan se der sku være plads til en opvaskemaskine.. skal man så fjerne et skab eller er der bare et hul til den?

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Hvad med sådan noget som lugt...? hér kan vi nemlig bl.a. lugte naboens røg

Anmeld

30. maj 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Sådan er det jo mange steder... også hér Jeg har set dem udefra, da der var én der stod tom, da jeg var derude.. de minder rigtig meget om der hvor jeg bor nu, bare større

Kan se der sku være plads til en opvaskemaskine.. skal man så fjerne et skab eller er der bare et hul til den?

Ja der ryger et skab hvis du skal have en opvasker maskine stående

Anmeld

30. maj 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Hvad med sådan noget som lugt...? hér kan vi nemlig bl.a. lugte naboens røg

Altså, det kommer jo helt an på hvilken nabo du har. Vi kunne lugte vores nabos mados. Og eftersom mange grillede i haverne i stuen steg ossen desværre også op derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.