Æblehaven i Søborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Ja det er vidst dem

okay, der har jeg boet. Det er nogen okay lejligheder. MEN du skal vide at kvaliteten af lejligheden ikke er så god. Dvs du betaler en stor husleje for noget du ikke får. Der er ventilation i lejligheden, i soveværelserne som desværre gør at der kommer træk i rummene. Alle som har eller stadig bor der, blokere dem, hvilket så gør indeklimaet ikke er godt. Det holder på bakterier osv.

Men udover det var jeg nu glad for at bo der. Har desværre ikke billeder af det badeværelse mere. Det er stor og flot, uden vindue men med vask og tørretumbler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

okay, der har jeg boet. Det er nogen okay lejligheder. MEN du skal vide at kvaliteten af lejligheden ikke er så god. Dvs du betaler en stor husleje for noget du ikke får. Der er ventilation i lejligheden, i soveværelserne som desværre gør at der kommer træk i rummene. Alle som har eller stadig bor der, blokere dem, hvilket så gør indeklimaet ikke er godt. Det holder på bakterier osv.

Men udover det var jeg nu glad for at bo der. Har desværre ikke billeder af det badeværelse mere. Det er stor og flot, uden vindue men med vask og tørretumbler.

Dét med ventilationen kender vi godt til hér hvor vi bor nu, så det er vi vant til

Hmm.. ville man kunne have en puslepude på badeværelset på bordpladen? Ellers skal jeg invisterer i et bord..

Hvorfor flytter du derfra, hvis jeg må spørge?

Anmeld

29. maj 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Dét med ventilationen kender vi godt til hér hvor vi bor nu, så det er vi vant til

Hmm.. ville man kunne have en puslepude på badeværelset på bordpladen? Ellers skal jeg invisterer i et bord..

Hvorfor flytter du derfra, hvis jeg må spørge?

Ja det ville du sagtens kunne have på den ene side af vasken. Der var 2 ting i det.

1. Jeg gik fra min x.

2. Huslejen var sindsyg i forhold til det vi fik. Der ligger nogen grå herude hvor du får en meget bedre lejlighed for mindre husleje.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Ja det ville du sagtens kunne have på den ene side af vasken. Der var 2 ting i det.

1. Jeg gik fra min x.

2. Huslejen var sindsyg i forhold til det vi fik. Der ligger nogen grå herude hvor du får en meget bedre lejlighed for mindre husleje.

Okay tak

Hmm.. huslejen er nogenlunde som det vi giver nu pr. kvm, kan jeg se..

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

1. Jeg gik fra min x.

Umiddelbart er huslejen ikke væsentlig lavere i de grå for én på samme kvm.. dem har vi i øvrigt været inde og se og bryder mig slet ikke om at køkkenet er ét langt køkken midt i rummet Og badeværelset er vildt lille

Anmeld

29. maj 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Umiddelbart er huslejen ikke væsentlig lavere i de grå for én på samme kvm.. dem har vi i øvrigt været inde og se og bryder mig slet ikke om at køkkenet er ét langt køkken midt i rummet Og badeværelset er vildt lille

Jamen så go for it...

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Jamen så go for it...

Tak for det Hvordan var det med skabsplads på badeværelset?

Ja sorry alle spørgsmålene..

Anmeld

29. maj 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Tak for det Hvordan var det med skabsplads på badeværelset?

Ja sorry alle spørgsmålene..

Du spørg bare. De var dårlige. -der er et lille hjøneskab og 2 små underhåndvasken hvor du lige kan have div til vasketøjet.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Du spørg bare. De var dårlige. -der er et lille hjøneskab og 2 små underhåndvasken hvor du lige kan have div til vasketøjet.

Nå det er ligesom her kan jeg så høre... hér har vi 2 skabe under vasken, men vasken går jo ned i skabet, så vi har reelt kun én lang hylde og så lidt plads i siderne af den øverste..

Men kan se der er skabe i bl.a. gangen. Så er der da plads til håndklæder osv. dér

Anmeld

29. maj 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Nå det er ligesom her kan jeg så høre... hér har vi 2 skabe under vasken, men vasken går jo ned i skabet, så vi har reelt kun én lang hylde og så lidt plads i siderne af den øverste..

Men kan se der er skabe i bl.a. gangen. Så er der da plads til håndklæder osv. dér

Altså dem i gangen er til overtøj, støvsuger osv. Jeg harvde mine håndklæder i en ekstra kommode ellers var der ikke plads til særligt meget. Men skabene i soveværelset og i børneværelset er rigtig gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.