dorthemus skriver:
Ja det havde hun den sidste uge inden jeg startede job og den første uge efter jobstart. Det var super hårdt for mig at vide at hun INGENTING spiste fra kl. 8.30 til 16 hver dag
Efter seks uger startede hun med at spise grød og det får hun nu to gange om dagen der...og så smager hun en smule på deres mad. Tror det handler meget om stædighed fra børnenes side...tror måske du skal lade hende blive længere så hun blir så sulten, at hun er nødt til at spise.
Men jeg forstår dig godt...til sidst var jeg så tyndslidt af bekymringer, kombineret med dårlig søvn at jeg nu er sygemeldt med stress 
det er jeg da ked af at hører du er blevet sygemeldt! det er da ikke sjovt.. hvor længe er Runa så i Vugger om dagen nu?
Måske grød kunne være en mulighed.. I fredags spiste hun tre bidder rugbrød med makrel, det var en sejr.. Jeg har lige hentet hende her kl. 11.30 hvorefter vi gik hjem og spiste, der fik hun et stykke rugbrød som bare gled ned uden brok.. til sidst blev hun dog så træt, at hun skulle til lur.. i morgen prøver vi at hun spiser derovre igen.. hvis der glider noget ned, sover hun der, hvis ik henter jeg hende.. men det kan måske også være en dårlig ide, for så ved hun hvis hun ikke spiser, så kommer mor. men altså, vi bliver nødt til bare at prøve med lidt forkellige ting, for at se hvad der virker på Alberte..
ellers går det godt med Runa? Jeg er lidt dårlig til at komme herind og få kommenteret, kigger for det meste bare lige nu 
Anmeld