Så blev min dejlige pige 1 år d. 25-5 
Vi havde en dejlig dag som startede som sædvanlig med morgenmad og hygge
hun fik lov at sove så længe hun kunne, og vi sang så for hende da hun kom op. Hun var ikke i Dp, så vi tog i Haunstrup Dyrepark alle tre hvor vi hyggede hele eftermiddagen. Om aftenen kom min kærestes mor, hendes kæreste og min farmor, vi spiste lækker mad og de gik kl. 22.
Alt i alt en deeejlig dag for os alle sammen. Vi har så haft gæster torsdag aften, lørdag eftermiddag og i dag til kaffe - nu er vi færdige med fødselsdagsræset og næste år bliver det EN fødselsdag, har vi lovet hinanden (eller, har jeg lovet Jesper)...
Og så lidt om Alberte
Hun er en rigtig glad pige, for det meste, som udforsker og studerer verden hele tiden.. Hun kravler og står/går ved alt hun kan komme i nærheden af, specielt vindueskarmen fra sofaen er sjooov. Hun er også en bestemt dame, som absolut ved hvad hun vil og IKKE vil.. får hun ikke sin vilje skal vi nok få det at høre.. liiidt underholdende af og til. Hun sover igennem og har gjort det siden hun var godt 4 mdr. Får ikke flaske men en masse smagsprøver af vores mad. Hun er meget småt spisende (med mindre det er pålægschokolade eller andet sødt
som hun ikke får ret tit, nej) så vi prøvet hele tiden at gøre måltiderne mere og mere spændende, ellers gider hun ikke rigtig og græder indtil hun bliver taget op.
Hun er ikke så glad for Dp, hvilket giver udslag i, at hun ikke vil have noget at spise, og helst bare vil sidde ved Dp når de andre spiser.. hun kan godt lege selv, men er ikke heeelt glad for det.
Vi startede ny indkøring for 14 dage siden, og det har hjulpet lidt, så det fortsætter vi med lidt endnu.
Nu skal I have lidt billeder af lillefisen, fra den sidste måneds tid
- enjoy...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld