hip hip hurraaaa !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Vidunderligeunger

Så blev min dejlige pige 1 år d. 25-5

Vi havde en dejlig dag som startede som sædvanlig med morgenmad og hygge hun fik lov at sove så længe hun kunne, og vi sang så for hende da hun kom op. Hun var ikke i Dp, så vi tog i Haunstrup Dyrepark alle tre hvor vi hyggede hele eftermiddagen. Om aftenen kom min kærestes mor, hendes kæreste og min farmor, vi spiste lækker mad og de gik kl. 22. 
Alt i alt en deeejlig dag for os alle sammen. Vi har så haft gæster torsdag aften, lørdag eftermiddag og i dag til kaffe - nu er vi færdige med fødselsdagsræset og næste år bliver det EN fødselsdag, har vi lovet hinanden (eller, har jeg lovet Jesper)...

Og så lidt om Alberte Hun er en rigtig glad pige, for det meste, som udforsker og studerer verden hele tiden.. Hun kravler og står/går ved alt hun kan komme i nærheden af, specielt vindueskarmen fra sofaen er sjooov. Hun er også en bestemt dame, som absolut ved hvad hun vil og IKKE vil.. får hun ikke sin vilje skal vi nok få det at høre.. liiidt underholdende af og til. Hun sover igennem og har gjort det siden hun var godt 4 mdr. Får ikke flaske men en masse smagsprøver af vores mad. Hun er meget småt spisende (med mindre det er pålægschokolade eller andet sødt som hun ikke får ret tit, nej) så vi prøvet hele tiden at gøre måltiderne mere og mere spændende, ellers gider hun ikke rigtig og græder indtil hun bliver taget op.

Hun er ikke så glad for Dp, hvilket giver udslag i, at hun ikke vil have noget at spise, og helst bare vil sidde ved Dp når de andre spiser.. hun kan godt lege selv, men er ikke heeelt glad for det.
Vi startede ny indkøring for 14 dage siden, og det har hjulpet lidt, så det fortsætter vi med lidt endnu. 

Nu skal I have lidt billeder af lillefisen, fra den sidste måneds tid - enjoy...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

4kløver

Tillykke med hende.
Hvor ser hun sød ud.

Anmeld

29. maj 2011

Lone Jakobsen

stort tillykke med hende, og sikke nogle skønne billeder

Anmeld

29. maj 2011

Vidunderligeunger

tak skal I have.. hun er en værre bandit

Anmeld

29. maj 2011

LISBETH:-)

Tillykke med Alberte

Sad faktisk og tænkte på dig den anden dag, iforhold til den tråd du lavede for nogen tid siden, med dp - hvad har i så besluttet skal hun blive eller i vuggestue?

Dejlige billeder men jeg faldt altså over en ting. I har da ikke været på camping vel  Synes baggrunden på nogen af billeder meget mistænktsomt ligner teltet på en campingvogn - ha ha

Anmeld

29. maj 2011

Vidunderligeunger

Tillykke med Alberte

Sad faktisk og tænkte på dig den anden dag, iforhold til den tråd du lavede for nogen tid siden, med dp - hvad har i så besluttet skal hun blive eller i vuggestue?

Dejlige billeder men jeg faldt altså over en ting. I har da ikke været på camping vel  Synes baggrunden på nogen af billeder meget mistænktsomt ligner teltet på en campingvogn - ha ha

det er liiiige hvad vi har LouiseNielsen har været så sød at låne os, deres campingvogn så vi kunne få af eller bekræftet vores camping skræk

mht DP.. jeg beholder hende der en måned endnu.. er det ikke blevet bedre, så kommer hun i DP.. Hun er inde i en periode hvor far er hjemme, så ikke så meget hjemme osv.. men jeg tænker også, at det ville være en hård omgang for hende, at komme i VS, der er mange flere børn( hun reagerer mest når de er i legestue) så jeg er lidt delt pt.. men nu må vi se. Hun spiste en HEL bolle i fredags, det er fremskridt

og tillykke med Elina også

Anmeld

29. maj 2011

dorthemus

DEjlige billeder af en dejlig pige  Hvor er det et sjovt billeder af hende og farmad der laver ansigter

Her har der også været mange problemer med indkøring...Runa spiste først efter 6 uger der  Nu spiser hun grød og smager lidt på andet mad, så det er fremskridt...hun græder stadig rigtig meget når jeg går

Anmeld

29. maj 2011

dorthemus

DEjlige billeder af en dejlig pige  Hvor er det et sjovt billeder af hende og farmad der laver ansigter

Her har der også været mange problemer med indkøring...Runa spiste først efter 6 uger der  Nu spiser hun grød og smager lidt på andet mad, så det er fremskridt...hun græder stadig rigtig meget når jeg går

Anmeld

29. maj 2011

dorthemus

Anmeld

29. maj 2011

dorthemus

dorthemus skriver:

Ej hvad sker der lige for de gentagelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.