Hvor meget tøj har jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Sakris

LC skriver:

hmm, ja hvis 6 måneder er længe at bruge tøjet... er først når de er over 2 år, de begynder at kunne passe det i omkring 1 år, så ville jeg heller ikke synes det var slemt..

Men vi har fået det meste foræret, så er ikke noget jeg selv har brugt en masse penge på, og satser på en lille søster her til November, så kommer alt tøjet til at blive brugt lidt mere, synes specielt de første størelser bruger man ikke særlig længe.. (ud over ByJezz bodyerne)

tjo det synes jeg... hehe.. Men det jeg har beskrevet, som vi har, er også "kun" str 62... Vi kan til gengæld også sagtens skifte tøj på hende et par gange om dagen pga gylp eller værre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

LC

Sakris skriver:

tjo det synes jeg... hehe.. Men det jeg har beskrevet, som vi har, er også "kun" str 62... Vi kan til gengæld også sagtens skifte tøj på hende et par gange om dagen pga gylp eller værre!

Vi havde faktisk næsten dobbelt så meget i de små størrelser, som vi har nu, men synes stadig hun har meget...

Men vores datter var en gylpe baby, så kunne ind til hun var 6mdr. skifte hendes tøj 2-3 gange om dagen pga. gylp, og yderliger når det blev snavset fordi bleen ikke holdt tæt, men det var heldigvis ikke så tit...

Anmeld

29. maj 2011

Sakris

LC skriver:

Vi havde faktisk næsten dobbelt så meget i de små størrelser, som vi har nu, men synes stadig hun har meget...

Men vores datter var en gylpe baby, så kunne ind til hun var 6mdr. skifte hendes tøj 2-3 gange om dagen pga. gylp, og yderliger når det blev snavset fordi bleen ikke holdt tæt, men det var heldigvis ikke så tit...

Ok. Så er der håb forude for mig  Ej jeg synes bare det er rart at der altid er tøj. I str. 50-56 havde vi ikke så meget. Og hun brugte str. 50 frem til hun var 7 uger og 56 frem til hun var 3,5 måned. Og var bare træt af at mangle natdragter og bodyer, så det kommer ikke til at ske i de kommende str. som hun formodentlig kan bruge endnu længere tid end de første størrelser.

Anmeld

29. maj 2011

sarahb

Nok 25 bodyer, 50 bluser, 30 par bukser 2 jakker, 8 heldragter og 6 natdrager, 5 trøjer udendørs og 6 cardigang. Det er den yngste og den ældste har ligeså meget. Dog flere bluser

Anmeld

29. maj 2011

LC

Sakris skriver:

Ok. Så er der håb forude for mig  Ej jeg synes bare det er rart at der altid er tøj. I str. 50-56 havde vi ikke så meget. Og hun brugte str. 50 frem til hun var 7 uger og 56 frem til hun var 3,5 måned. Og var bare træt af at mangle natdragter og bodyer, så det kommer ikke til at ske i de kommende str. som hun formodentlig kan bruge endnu længere tid end de første størrelser.

Min datter var 54 cm da hun blev født, en ordentlig basse, så hun kunne lige bruge str 50 i en-to uger og kun str 56 i en måned, så der havde jeg faktisk noget tøj hun aldrig nåede at gå i...

Men er rigtig glad for bodyer fra ByJezz, fordi de passer til flere størrelser, og specielt de langærmede er rigtig lækker kvalitet om vinteren, de er nemlig noget tykkere end normale bodyer. Men de er også lidt dyre, så har måske ikke købt så mange, som hvis jeg bare havde nogle rigtig billige nogle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.