Hvor meget tøj har jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.300 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget tøj har jeres børn ? Min søn gylper ikke men får dog rent tøj på hver dag.
Hvor mange bodyer , heldragter, shirt´s,bukser strømper osv har jeres børn ?

Min søn har 8 lange 8 korte bodyer, 4 heldragter, 3 langærmet trøjer, 5 bukser, og 5 stømper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Sakris

bum bum ved ikke præcist, men ca.... tror ti par bukser, 25 bodyer, 15-20 natdragter/heldragter, 10 langærmede trøjer, 15 par strømper, noget strikket tøj, 5-10 kjoler, 10 par strømpebukser + det løse måske.

Det du skriver var nok hvad vi havde i str. 50! Men det brugte min datter også i 7 uger! 

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

bum bum ved ikke præcist, men ca.... tror ti par bukser, 25 bodyer, 15-20 natdragter/heldragter, 10 langærmede trøjer, 15 par strømper, noget strikket tøj, 5-10 kjoler, 10 par strømpebukser + det løse måske.

Det du skriver var nok hvad vi havde i str. 50! Men det brugte min datter også i 7 uger! 

Det var meget tøj , er det mærketøj så?

Anmeld

29. maj 2011

Sakris

Det er meget blandet. Det eneste jeg har købt fra nyt er strømpebukser, strømper og et par enkelte bodyer, resten er arvet, gaver eller hjemmesyet, og alt mærketøjet er købt brugt! 

Anmeld

29. maj 2011

LC

Tror min datter har alt for meget... Hun havde 22 kjoler i hendes skab da hun blev født, og den samling er vidst ikke blevet mindre, på trods af at en del er blevet få små, og pakket væk.

Men hun har rigtig mange strømpebukser og leggins(ca 20). så har hun 7-8 trøjer, 15 bodyer, 5 par bukser, 5 par shorts, 4 nederdele, 6 kortærmede t-shirts...

noget i den stil, hun går næsten i kjole hver dag, da jeg synes det er synd de ikke bliver brugt når nu folk har foræret hende dem... 

Anmeld

29. maj 2011

Sakris

LC skriver:

Tror min datter har alt for meget... Hun havde 22 kjoler i hendes skab da hun blev født, og den samling er vidst ikke blevet mindre, på trods af at en del er blevet få små, og pakket væk.

Men hun har rigtig mange strømpebukser og leggins(ca 20). så har hun 7-8 trøjer, 15 bodyer, 5 par bukser, 5 par shorts, 4 nederdele, 6 kortærmede t-shirts...

noget i den stil, hun går næsten i kjole hver dag, da jeg synes det er synd de ikke bliver brugt når nu folk har foræret hende dem... 

Synes egentlig ikke det er så slemt når dit barn er 1,5 år:-) Så kan de jo bruge tøjet længe...

Jeg har virkelig opprioriteret ikke at skulle vaske 1 gang om ugen hvis vi nu er ude i weekenden 

God fødselsdag din datter har 

Anmeld

29. maj 2011

LC

Sakris skriver:

Synes egentlig ikke det er så slemt når dit barn er 1,5 år:-) Så kan de jo bruge tøjet længe...

Jeg har virkelig opprioriteret ikke at skulle vaske 1 gang om ugen hvis vi nu er ude i weekenden 

God fødselsdag din datter har 

hmm, ja hvis 6 måneder er længe at bruge tøjet... er først når de er over 2 år, de begynder at kunne passe det i omkring 1 år, så ville jeg heller ikke synes det var slemt..

Men vi har fået det meste foræret, så er ikke noget jeg selv har brugt en masse penge på, og satser på en lille søster her til November, så kommer alt tøjet til at blive brugt lidt mere, synes specielt de første størelser bruger man ikke særlig længe.. (ud over ByJezz bodyerne)

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvor meget tøj har jeres børn ? Min søn gylper ikke men får dog rent tøj på hver dag.
Hvor mange bodyer , heldragter, shirt´s,bukser strømper osv har jeres børn ?

Min søn har 8 lange 8 korte bodyer, 4 heldragter, 3 langærmet trøjer, 5 bukser, og 5 stømper

Vasker du så ikke meget tit? Jeg har ikke født endnu, og har vidst allerede det dobbelte i bodies + en masse andet diverse Bukser og strømper og sådan.. 

Anmeld

29. maj 2011

Lou87

Min pige har nok to gange så meget hvis ikke mere end det du beskriver... for det første ville jeg ikk ku nå og følge med i vasketøjet hvis jeg sku vaske SÅ tit, men for det andet så ka jeg godt skifte tøj på hende 2 gange måske 3 i løbet af en dag, da hun gylper lidt og ja er "et barn i leg !" såå...

Men jeg elsker så også bare at købe tøj til hende, det er også måske det der gør hun har så meget, ka godt li og veksle lidt i det hun ska ha på

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

ja jeg syntes jo at han har for lidt..!!

men han har det han skal bruge. selvom vi bliver nødt til at få nyt ind i en større størrelse nu her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.