Weekendens kager...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Polkaprik

Total flotte kager Dot!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Dot D

Mi skriver:

Jeg må altså bare snart eje sådan en måtte. Jeg vil vil vil vil vil have en!!!

Den er også dejlig at have, men dyr at købe, hi hi, alt er selvfølgelig relativt, men man kan få nogle billigere hos dinkage.dk, ikke helt samme mønstre som fra Wilton, men måske du kunne bruge dem

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

Total flotte kager Dot!!

Tusind tak Michelle

Anmeld

29. maj 2011

Mi

Dot D skriver:

Den er også dejlig at have, men dyr at købe, hi hi, alt er selvfølgelig relativt, men man kan få nogle billigere hos dinkage.dk, ikke helt samme mønstre som fra Wilton, men måske du kunne bruge dem

Dem har jeg også set, den du her har brugt er bare så enkel og stilfuld. Og så vil jeg også have bokstaverne og blomsten....og evnerne

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Mi skriver:

Dem har jeg også set, den du her har brugt er bare så enkel og stilfuld. Og så vil jeg også have bokstaverne og blomsten....og evnerne

Ja, bogstaverne og blomsten har jeg lagt links ind på, men evnerne dem kan jeg vist ikke finde et link til, hi hi

Anmeld

29. maj 2011

Mi

Dot D skriver:

Ja, bogstaverne og blomsten har jeg lagt links ind på, men evnerne dem kan jeg vist ikke finde et link til, hi hi

Det ville ellers være nemt lige at google sig nogle evner

Anmeld

29. maj 2011

Sofia24

Du får godt nok produceret nogle smækre kager da.....

Det er SÅ flot!!

Må jeg lige spørge dig: Køber du dit fondant færdiglavet og indfarvet eller gør du virkelig det selv?

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Mi skriver:

Det ville ellers være nemt lige at google sig nogle evner

Ja, det ville være godt, så havde jeg et par områder der liiiige skulle tjekkes ud

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Sofia24 skriver:

Du får godt nok produceret nogle smækre kager da.....

Det er SÅ flot!!

Må jeg lige spørge dig: Køber du dit fondant færdiglavet og indfarvet eller gør du virkelig det selv?

Mange tak skal du have

Jeg farver det meste af mit fondant selv og har altid gjort det. Nu er jeg så begyndt at studere og min tid er lidt knap, så nogle gange bruger jeg indfarvet fondant, men kan bedst lide selv at gøre det, for så får jeg de farver jeg vil have

Sort køber jeg næsten altid færdigt, da jeg én gang har stået med et KÆMPE problem, med noget sort jeg selv havde farvet.. Af skade bliver man klog ( men sjældent rig, det er jo noget dyrere at købe færdigt) Men vil ikke stå med problemer, så det er færdigkøbt

Anmeld

29. maj 2011

Lou87

Dot D skriver:

Selvfølgelig 

Så du spørger bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.