Weekendens kager...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Lou87

Dot D skriver:

http://dinkage.dk/moulds-32/decoflex-margurit-194.html

Det er linket til blomsten  og du skal ikke undskylde, har vist sagt før, at du bare skal spørge.... Så skal jeg svare efter bedste evne

Ja, de er fede de bogstaver og tal, dem tror jeg nok, jeg skal komme til at bruge meget

Ahh super  Den er smart..
Men er den ikk svær og få blomsten "hel" ud af igen ??

Og mange tak - man synes bare man spørg og spørg så man tænker i må blive skøre i hovedet til sidst.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Dot D

twinboys skriver:

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuw nok en gang...

Tusind tak søøøøøde Majbrit

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Lou87 skriver:

Ahh super  Den er smart..
Men er den ikk svær og få blomsten "hel" ud af igen ??

Og mange tak - man synes bare man spørg og spørg så man tænker i må blive skøre i hovedet til sidst.. hihi

Det er overraskende nemt at få den ud, har aldrig, ALDRIG, haft én der sad fast deri

Hi hi, ja, hogen gange får jeg RIGTIGT MANGE spørgsmål, både i trådene men også PB, men jeg har det sådan, at hvis jeg kan svare, så gør jeg det. Jeg eeeeeeeeeeeeeeelsker min hobby og deler gerne ud af tips og tricks..... Nogle gange korte svar, andre gange lange alt efter hvor meget tid jeg har, men prøver på altid at svare

Anmeld

29. maj 2011

Lou87

Dot D skriver:

Det er overraskende nemt at få den ud, har aldrig, ALDRIG, haft én der sad fast deri

Hi hi, ja, hogen gange får jeg RIGTIGT MANGE spørgsmål, både i trådene men også PB, men jeg har det sådan, at hvis jeg kan svare, så gør jeg det. Jeg eeeeeeeeeeeeeeelsker min hobby og deler gerne ud af tips og tricks..... Nogle gange korte svar, andre gange lange alt efter hvor meget tid jeg har, men prøver på altid at svare

Oki den tror jeg helt sikkert jeg vil overveje

Og det er sku sødt af dig - fedt du gider ihvertfald, kort eller langt svar, bare det du gider

Anmeld

29. maj 2011

Christopher&Andreas

Dot D skriver:

Lavet meget langsomt, da jeg er så uheldig, at jeg har en slemt forstuvet fod. Det gjorde det ikke nemt, men så meget så muligt blev lavet i siddende tilstand, så det gik... Hello Kitty er chokoladekage med chokostykker og godt med lækker chokosmørcreme. Dåbskagen er Bananlagkagebunde med tobleronecreme.

du er virkelig dygtig er det hos special købmanden du har købt patchwork cutters

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Christopher&Andreas skriver:

du er virkelig dygtig er det hos special købmanden du har købt patchwork cutters

Tak, hvor er det pænt sagt Er det mønstret på dåbskagen, du mener??? Det er en silikonemønstermåtte fra Wilton, den hedder graceful wines

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Lou87 skriver:

Oki den tror jeg helt sikkert jeg vil overveje

Og det er sku sødt af dig - fedt du gider ihvertfald, kort eller langt svar, bare det du gider

Selvfølgelig 

Så du spørger bare

Anmeld

29. maj 2011

Mi

Ihhhh hvor er de flotte. Hvad er det for en pægningsmåtte du bruger?

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Mi skriver:

Ihhhh hvor er de flotte. Hvad er det for en pægningsmåtte du bruger?

Tak for det

Det er "Graceful wines" silikonemåtte fra Wilton

Anmeld

29. maj 2011

Mi

Dot D skriver:

Tak for det

Det er "Graceful wines" silikonemåtte fra Wilton

Jeg må altså bare snart eje sådan en måtte. Jeg vil vil vil vil vil have en!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.