Så er børneværelset næsten færdig. se billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Isabella_mor

JustAnotherName skriver:

Til vores første datter, havde vi så småt værelset klar INDEN hun overhovedet kom til verden. Det var min måde at nusse rundt og blive mentalt parat, tror jeg

Men med vores anden datter, var det også læææænge undervejs!
Hendes værelse stod jo tomt, og var blvet brugt som "rode-rum"
Christ manner, det tog bare lang tid at komme igennem det, og få det til at blive et færdigt værelse, som man kunne li'.

Eller - da først vi kom igang, så gik det egentligt stærkt nok.
Men tilløbet var langt    ......Men det var såååååå skønt, da det langt om længe var gjort. Og det er jo fantastisk for pigerne, at have hver deres værelse nu ....selvom de altid ender med at lege sammen på ét af dem

jeg glæder mig også bare til at Villads bliver stor nok til at kunne lege på sit værelse.. <3 

det bliver bare SÅ SKØNT..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Mette.

isabellamor skriver:

ja det er endelig ved at ligne noget. mangler lige at få ryddet de sidste ting der skal væk. nogle dvd film osv. det er der ik billeder af..  

men SEEEEE... min kæreste er dygtig. 

Hvor er det bare et fedt og lækkert værelse  Hvor har du købt den fine højdemåler? Den er bare så sød!

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

Mette. skriver:

Hvor er det bare et fedt og lækkert værelse  Hvor har du købt den fine højdemåler? Den er bare så sød!

den har jeg købt i panduro, de har rigtig fine af den slags.

ja og hvor har jeg mon købt det fine puslebord henne ^_^ jeg har dog selv syet betræk over det.. 

Anmeld

29. maj 2011

Nessie

Lækkert værelse, med skønne møbler

Og jeg kunne da også godt tænke mig at høre hvor du har købt højdemåleren, vi har bare en kedelig en i træ

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

Nessie skriver:

Lækkert værelse, med skønne møbler

Og jeg kunne da også godt tænke mig at høre hvor du har købt højdemåleren, vi har bare en kedelig en i træ

den har jeg købt i panduro..

ja og skænken og overdelen var en gaaaaammel sag i fyrtræ som bare har fået 30 lag hvid og sort maling... og håndtag fra IKEA... 

Anmeld

29. maj 2011

Nessie

isabellamor skriver:

den har jeg købt i panduro..

ja og skænken og overdelen var en gaaaaammel sag i fyrtræ som bare har fået 30 lag hvid og sort maling... og håndtag fra IKEA... 

Tak

Sikke et arbejde i har lagt i det, men det er dæl'me også blevet flot

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

Nessie skriver:

Tak

Sikke et arbejde i har lagt i det, men det er dæl'me også blevet flot

ja. vi har allerførst fjernet tapet.. sådan noget savssmulstapet. så har morten spartlet MANGE gange... så har vi sat glasvæv op, og efterfølgende givet det 4 lag maling.. malet loftet, malet panelerne og vinduekarmen, fået installeret nogle flere stik kontakter, og så ellers fået hængt tingene op der.. mangler dog stadig lidt nips. men det kommer der også billeder af senere  

meget hårdt arbejde

Anmeld

29. maj 2011

.....

Det ser godt ud , og så passer børneværelset ret godt, sammen med resten af jeres tema i det andet rum du havde vist mig i min tråd (stuen)

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

Mut skriver:

Det ser godt ud , og så passer børneværelset ret godt, sammen med resten af jeres tema i det andet rum du havde vist mig i min tråd (stuen)

nårrh ja. det sort hvide

tak 

Anmeld

29. maj 2011

Mette.

isabellamor skriver:

den har jeg købt i panduro, de har rigtig fine af den slags.

ja og hvor har jeg mon købt det fine puslebord henne ^_^ jeg har dog selv syet betræk over det.. 

Ja. jeg kunne godt se det. Det er blevet så fint med betrækket. Vi havde en stofble på det, og alligevel var det blevet lidt farvet under, så det klæder det med de fine pingviner.

Tak, jeg vil et smut i panduro. Er de dyre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.