Så er børneværelset næsten færdig. se billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.026 visninger
50 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Isabella_mor

ja det er endelig ved at ligne noget. mangler lige at få ryddet de sidste ting der skal væk. nogle dvd film osv. det er der ik billeder af..  

men SEEEEE... min kæreste er dygtig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Aves.

Hvor er det bare en fed stil...ikke alt det der pussenusse noget... og den smukkeste børneseng..

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

Hvor er det bare en fed stil...ikke alt det der pussenusse noget... og den smukkeste børneseng..

Tak

ja jeg gik også efter den lidt rå børne stil. jeg HADER det der lyseblå baby tema... jeg kan ikke ha' det.. det skal jo være noget han kan bruge i et par år, og så skal vi ikke lave det om hele tiden  

Anmeld

29. maj 2011

Aves.

isabellamor skriver:

Tak

ja jeg gik også efter den lidt rå børne stil. jeg HADER det der lyseblå baby tema... jeg kan ikke ha' det.. det skal jo være noget han kan bruge i et par år, og så skal vi ikke lave det om hele tiden  

Lige præcis...og jeg har det på samme måde...min yngste søns værelse er også helt stille og rolig i stilen...en gammel kommode, en børge mogensen stol og en lille sofa og reol.. kan ikke ha det der temahelvede...

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

Lige præcis...og jeg har det på samme måde...min yngste søns værelse er også helt stille og rolig i stilen...en gammel kommode, en børge mogensen stol og en lille sofa og reol.. kan ikke ha det der temahelvede...

det er jo bare fantastiskt..

der mangler dog nogle rammer og lidt på væggene. der skal også trykkes sådan nogle figurer på væggen eller sådan noget... på en eller anden mde,, hvis jeg ikke dropper det...

Anmeld

29. maj 2011

Lusi

Hvor er det dog flot!

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

Lykke86 skriver:

Hvor er det dog flot!

tak.. det har også bare taget 100 år... Pyyha..

Anmeld

29. maj 2011

JustAnotherName

isabellamor skriver:

ja det er endelig ved at ligne noget. mangler lige at få ryddet de sidste ting der skal væk. nogle dvd film osv. det er der ik billeder af..  

men SEEEEE... min kæreste er dygtig. 

Waow, dét ser virkelig godt ud!

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

JustAnotherName skriver:

Waow, dét ser virkelig godt ud!

tak.. jeg er også selv super glad for det altså.  

Anmeld

29. maj 2011

JustAnotherName

isabellamor skriver:

tak.. jeg er også selv super glad for det altså.  

Til vores første datter, havde vi så småt værelset klar INDEN hun overhovedet kom til verden. Det var min måde at nusse rundt og blive mentalt parat, tror jeg

Men med vores anden datter, var det også læææænge undervejs!
Hendes værelse stod jo tomt, og var blvet brugt som "rode-rum"
Christ manner, det tog bare lang tid at komme igennem det, og få det til at blive et færdigt værelse, som man kunne li'.

Eller - da først vi kom igang, så gik det egentligt stærkt nok.
Men tilløbet var langt    ......Men det var såååååå skønt, da det langt om længe var gjort. Og det er jo fantastisk for pigerne, at have hver deres værelse nu ....selvom de altid ender med at lege sammen på ét af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.