Anonym skriver:
Det kunne jeg måske også normalt, men min graviditet tager rimelig hårdt på energien pt, så det er også med at forsøge at være realistisk og håbe på at komme igennem. Om ikke andet er jeg da mere forberedt en resten af mit hold tilsammen, kan man sige 
Jeg tror desværre også bare jeg må forblive bitter og så ikke have noget at gøre med hende igen. Nogen sinde. Især ikke efter den grove tilsvining jeg fik pr. mail.
Nej selvfølgelig skal du ikke have noget med hende at gøre, men så har du lært det, på trods af at det er en ærgelig måde at lære det på..
Men hjælper bare ikke at være sur på hende nu, du bliver nødt til at se frem ad. og finde en løsning på hvordan du nemmest komme bedst muligt igennem din eksamen...
Og ja en graviditet tager mange kræfter fra eksamen, er gravid nu for 2 gang under uddannelse. Fødte min datter i en læseferie og skulle til eksamen 11 dage efter, havde 3 eksamener indenfor den første måned af hendes liv... Så bebrejder dig bestemt ikke for at sige at det er hårdt, men det kan lade sig gøre, at være presset pga. børn og komme pænt igennem alligevel...
Anmeld