Min venindes kæreste var utro!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Frøken J.

Hold op jeg bliver forarget over så mange stemmer på "En gang utro - altid utro". Folk kan da ændre sig 

Lige i dette tilfælde tror jeg dog ikke jeg personligt ville blive sammen med ham, hvis hans generelle adfærdsmønster er, at han altid er nærgående overfor tøser, når han har fået lidt alkoholisk væske indenbords. Ikke hvis han ikke har intentioner om at ændre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Secrets skriver:

Hold op jeg bliver forarget over så mange stemmer på "En gang utro - altid utro". Folk kan da ændre sig 

Lige i dette tilfælde tror jeg dog ikke jeg personligt ville blive sammen med ham, hvis hans generelle adfærdsmønster er, at han altid er nærgående overfor tøser, når han har fået lidt alkoholisk væske indenbords. Ikke hvis han ikke har intentioner om at ændre det.

Anmeld

29. maj 2011

Sitrani

Folk kan begå fejl, og det er slet ikke i orden at være utro.... Måske de skulle gå fra hinanden, og så se hvad der sker... You don't know what you got 'till it's gone!

Men folk kan ændre sig, og indse deres fejltagelser, og så synes jeg det er okay, at give dem en chance mere... Selvfølgelig med den indstilling, at man er villig til eventuelt at brænde fingrene igen! Kommer an på hvor engageret man er i forholdet osv. Mange ting spiller ind, synes jeg....

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Han lyder BESTEMT IKKE som en der er VÆRD at samle på!! OVERHOVEDET!!!!!

UD af klappen med ham!! Synes egentligt din veninde lyder en smugle naiv, hvis hun bliver ved med at tro og tilgive ham!?

Hvad har hun at blive for? Hus? Børn?

Stine og Lisa.

De har hverken hus, bil, børn eller andet! De bor i en lejet lejlighed og har selvfølgelig nogle fælles ting, men det er det!!

Han er hendes første kæreste og der er mange følelser på spil

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg mener heller ikke det så konkret som jeg skriver det! Jeg tror på at folk kan ændrer sig, MEN hvis man gang på gang er taget i løgne, så har jeg sgu ikke meget tilovers mere! Hvis min mand kom hjem og fortalte mig, at han havde været utro, så ville jeg nok kunne tilgive ham, men hvis jeg selv skulle opdage det og at han endvidere ikke ville erkende det, så var han røget ud til højre! Tillid er nøglen til et godt forhold!

Anmeld

29. maj 2011

LuciaLiann

Det er ud af vagten...! Det er en meget hård melding fra min side. I know. Men har selv været der altså at det var mig.. og når man først har gjort det én gang.. jah så er det ikk svært at gøre det igen. moralen er knækket og for de fleste er den eneste udvej at starte på en frisk med en anden person.

Hun får ikk noget ud af aldrig at kunne stole på ham, og der må være noget galt i forholdet siden han har behov for bekræftelse andetsteds fra Så for deres begges skyld bør de gå fra hinanden...

Anmeld

29. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg mener heller ikke det så konkret som jeg skriver det! Jeg tror på at folk kan ændrer sig, MEN hvis man gang på gang er taget i løgne, så har jeg sgu ikke meget tilovers mere! Hvis min mand kom hjem og fortalte mig, at han havde været utro, så ville jeg nok kunne tilgive ham, men hvis jeg selv skulle opdage det og at han endvidere ikke ville erkende det, så var han røget ud til højre! Tillid er nøglen til et godt forhold!

... Hvilket velsagtens var pointen i anden del af mit indlæg Så vi er enige  

Anmeld

29. maj 2011

modesty

Men har han haft sex med en anden/andre kvinder? Du skriver at han har sms'et med én og kysset med en anden, men ikke noget om hvor langt det er gået?

Jeg ville godt kunne tilgive at min kæreste var sammen med en anden, men jeg ville have det meget svært med at han løj overfor mig. Det er et tillidsbrud som kan tage meget lang tid at komme sig over.

Der har været en enkelt episode i mit forhold hvor min kæreste har løjet overfor mig (ikke m.h.t. utroskab, men noget andet). Det tog lang tid at få tilliden op at stå igen.

Men en ting jeg lærte af det forløb var at mænd ikke lyver fordi de er nogle dumme svin. Eller, nogle gør måske, men de fleste gør det fordi de er konfliktsky og bange for konsekvenserne. Det er hverken ærbart eller mandigt, man ville nok nærmere kunne kalde det vatpikket. Men jeg tror at det er vigtigt at man kommer væk fra den der "sikke et dumt svin, han skal bare ned med nakken" - indstilling. Og i stedet prøve at få en dialog op at køre og se om man kan få sin mand til at åbne op og snakke om hvorfor han gør som han gør. Måske han savner spænding i sin hverdag? Føler han sig overset? Får han ikke nok sex derhjemme? Måske det har været relativt uskyldigt? Måske han er typen der bare ikke kan leve med kun at have sex med ét menneske resten af sit liv? Eller måske han bare er et manipulerende røvhul. Men den sidste mulighed skal i hvert fald ikke være den første konklusion.

Og i sidste ende er det jo ikke et valg hun kan tage ud fra en poll på baby.dk, eller ud fra hvad hendes veninder eller andre siger. Hun må mærke efter i sig selv og gøre hvad der er bedst for hende.

Anmeld

29. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Hej piger!

Min veninde og hendes kæreste har været sammen i 4 år! For ca to år siden fandt hun ud af, at han havde skrevet meget med en kollega fra arbejde og blev selvfølgelig knust! Han løj meget om detaljerne i det hele og det var ret pinligt, at han ikke bare krøb til korset og fortalte alt, nu hvor han blev opdaget i det!

Efterfølgende har der været en del forskellige episoder hvor han har overskredet grænsen! Når han bliver fuld er han ekstrem nærgående og meget flirtende!

Igår ringer min veninde så fra en fest og fortæller af kæresten har været sammen med en anden til festen. De har været væk i to timer sammen og hun nogle har set dem tungekysse! Hun konfronterer ham og han benægter selvfølgelig alt! Efter lang tids diskussion vedkender han, at han var utro!

Hvad nu? Er det ud af klappen med ham eller hvad tænker i?

Jeg har stemt blankt, for ingen af besvarelserne, passede ind til det jeg tænkte.

En gang utro altid utro, holder ikke i min optik.

Min mand har været tidligere kærester utro, men han er jo blevet voksen og moden og har fået familie og ville ikke gøre det nu. Og det stoler jeg 100% på.

Men hans opførsel fortjerner ikke en chance og hvis hun vil blive og tilgive er det jo op til hende, men der har bare være for mange episoder, til jeg syntes at jeg magtede at være sammen og spilde tid på den slags mennesker.

Så hun skal da bare tage og smide ham på porten eller selv skide

*CAmilla

Anmeld

29. maj 2011

norenberg

ud med svinet...levede sammen med min eks mand i 2 år som var utro flere gange og lovede bod og bedring hver gang men nej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.