Min venindes kæreste var utro!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal hun gå fra ham?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.278 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

Min veninde og hendes kæreste har været sammen i 4 år! For ca to år siden fandt hun ud af, at han havde skrevet meget med en kollega fra arbejde og blev selvfølgelig knust! Han løj meget om detaljerne i det hele og det var ret pinligt, at han ikke bare krøb til korset og fortalte alt, nu hvor han blev opdaget i det!

Efterfølgende har der været en del forskellige episoder hvor han har overskredet grænsen! Når han bliver fuld er han ekstrem nærgående og meget flirtende!

Igår ringer min veninde så fra en fest og fortæller af kæresten har været sammen med en anden til festen. De har været væk i to timer sammen og hun nogle har set dem tungekysse! Hun konfronterer ham og han benægter selvfølgelig alt! Efter lang tids diskussion vedkender han, at han var utro!

Hvad nu? Er det ud af klappen med ham eller hvad tænker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

celkt

Anonym skriver:

Hej piger!

Min veninde og hendes kæreste har været sammen i 4 år! For ca to år siden fandt hun ud af, at han havde skrevet meget med en kollega fra arbejde og blev selvfølgelig knust! Han løj meget om detaljerne i det hele og det var ret pinligt, at han ikke bare krøb til korset og fortalte alt, nu hvor han blev opdaget i det!

Efterfølgende har der været en del forskellige episoder hvor han har overskredet grænsen! Når han bliver fuld er han ekstrem nærgående og meget flirtende!

Igår ringer min veninde så fra en fest og fortæller af kæresten har været sammen med en anden til festen. De har været væk i to timer sammen og hun nogle har set dem tungekysse! Hun konfronterer ham og han benægter selvfølgelig alt! Efter lang tids diskussion vedkender han, at han var utro!

jeg ville ikke spilde mit liv på det. Jeg ville aldrig have tillid til personen igen, og så kan det sgu' være ligemeget. Så hvad enten han faktisk kan forbedre sig eller ej, så ville jeg stoppe der...

Anmeld

29. maj 2011

Han lyder BESTEMT IKKE som en der er VÆRD at samle på!! OVERHOVEDET!!!!!

UD af klappen med ham!! Synes egentligt din veninde lyder en smugle naiv, hvis hun bliver ved med at tro og tilgive ham!?

Hvad har hun at blive for? Hus? Børn?

Stine og Lisa.

Anmeld

29. maj 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ved ikke om jeg synes din veninde lyder naiv, men nok mere som en kvinde der virkelig elsker sin mand.

Desværre en mand der ikke fortjener hendes kærlighed.

Han har løjet flere gange og det lader til at være hans stil.

Så ud med ham. Hun kan gøre det SÅ meget bedre.

Anmeld

29. maj 2011

LC

Lyder som om at det måske ikke kun er en gang han har været utro, men han bare ikke har sagt sandheden de andre gange... På den baggrund ville jeg smide han ud...

Synes det er okay at tilgive utroskab, men hvis man gør det skal man også vide at det er noget der ikke sker mere og at manden i det mindste ikke lyver om det.... (er nemmere at tilgive hvis han havde været ked af det, og fortalt det, frem for at lyve om det når hun spørger)

Anmeld

29. maj 2011

Kamulla

Ud til højre med ham... ingen fortjener en mand der ikke akn være tro... og så svinsk at være det foran kæresten...og benægte?? hvad i alverden lyver han så mere om??

Anmeld

29. maj 2011

B&J

Han er dog bare for dum, han må da ikke elske hende højt nok med alt det lort han har gang i der, håber da hun går fra ham og finder en der vil behandle hende med respekt og kærlighed

Anmeld

29. maj 2011

JuliaNielsen

Anonym skriver:

Hej piger!

Det lyder som om det ikke er første gang,.

Jeg stamte ja hvis hun ikke kan tilgive  ham, Men efter jeg læste lydet det som om det er tit, eller sket flere gange, Jeg var min nuværende kæreste utro i starten af vores forhold for godt 4½ år siden, Men han tilgav mig. Og det har vist sig at være til det gode.! Men som du beskriver det der, lyder det som om han gør det tit..

Ud med ham

Anmeld

29. maj 2011

JuliaNielsen

RGN skriver:

Jeg ved ikke om jeg synes din veninde lyder naiv, men nok mere som en kvinde der virkelig elsker sin mand.

Desværre en mand der ikke fortjener hendes kærlighed.

Han har løjet flere gange og det lader til at være hans stil.

Så ud med ham. Hun kan gøre det SÅ meget bedre.

SÅÅ ENIG

Anmeld

29. maj 2011

Dansker i England

Enten tilgiver hun ham 100% og "glemmer" hvad der er sket efter de har talt det igennem, eller også så er det ud af vagten med ham - man kan ikke leve sammen med en, man ikke kan stole på. Bare min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.