Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2/3 dele af vores stue, og smukke mig lige i mídten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: glemte helt at skrive smukke fik du taget nogen ?
glemte helt at skrive smukke
fik du taget nogen ?
undskyld søde - nåede det ikke men der er en go grund til det - vil lige ksrive en tråd om det nu her
sandorff skriver: 2/3 dele af vores stue, og smukke mig lige i mídten
hold da op, en dejlig stor stue
savner så meget vores gamle, vi boede i hus og nu i lejlighed..
CamillaRH skriver: hold da op, en dejlig stor stue savner så meget vores gamle, vi boede i hus og nu i lejlighed..
vi købte netop huset pga den store stue vi kunne få (74m3)
Sandra09 skriver: Her er lige lidt billdere søde nå der kom lige lidt flere end lidt .. hehe har i det godt smukke ..
Her er lige lidt billdere søde nå der kom lige lidt flere end lidt .. hehe har i det godt smukke ..
hvor er det überseje ur, i jeres stue, købt henne????? I LOOOOVE it, og nu har jeg set det i fleres stuer.... must know!!
signe. skriver: hvor er det überseje ur, i jeres stue, købt henne????? I LOOOOVE it, og nu har jeg set det i fleres stuer.... must know!!
Jeg har det også, og det er fra Jysk til 129,-!!
Stine og Lisa.
Tilmeldt skriver: Jeg har det også, og det er fra Jysk til 129,-!! Stine og Lisa.
niiiiiiiiiiiiiiiice..... troede det kostede 1000 kr eller sådan noget!!
CamillaRH skriver: Hej tøser. JA! der har sikkert været massere af indlæg omkring dette, men kan ikke finde nogen.. vi er lige flyttede i lejlighed (den er meget laaaaaaaang, altså stuen) synes det er svært at indrette den, så kunne godt bruge noget inspriation.. Spaaaaaam mig gerne med massere af billeder, af jeres stue/spise stue/sove værelse og børne værelse.. jeg er heeeelt blank.. På forhånd taaak
Hej tøser.
JA! der har sikkert været massere af indlæg omkring dette, men kan ikke finde nogen..
vi er lige flyttede i lejlighed (den er meget laaaaaaaang, altså stuen) synes det er svært at indrette den, så kunne godt bruge noget inspriation..
Spaaaaaam mig gerne med massere af billeder, af jeres stue/spise stue/sove værelse og børne værelse..
jeg er heeeelt blank..
På forhånd taaak
Her er vores huset er sat til salg.. Så slip inspirationen løs!! (eller køb vores hus )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128