Må jeg se jeres stue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.170 visninger
36 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

MaliksMor

Hej tøser.

JA! der har sikkert været massere af indlæg omkring dette, men kan ikke finde nogen..

vi er lige flyttede i lejlighed (den er meget laaaaaaaang, altså stuen) synes det er svært at indrette den, så kunne godt bruge noget inspriation..

Spaaaaaam mig gerne med massere af billeder, af jeres stue/spise stue/sove værelse og børne værelse..

jeg er heeeelt blank..

På forhånd taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

MaliksMor

Hvad så hvis jeg siger pleeeeease???

Anmeld

28. maj 2011

quar20

arhhh må jeg ikke tage billeder imorgen? Vi har nemlig fået flyttet rundt fra sidste gang der kørte sådan en tråd - og det er bare alt for sent til at tage billeder lige nu Men vores stue er også HAMMER lang

Anmeld

28. maj 2011

MaliksMor

quar20 skriver:

arhhh må jeg ikke tage billeder imorgen? Vi har nemlig fået flyttet rundt fra sidste gang der kørte sådan en tråd - og det er bare alt for sent til at tage billeder lige nu Men vores stue er også HAMMER lang

Jubiiiiiiii

jo da.. glæder jeg mig til at se..

synes det er svært at indrette, når den bare er laaaang.. i vores gamle hus, var der sofa/hygge hjørne køkke/spise hjøre osv.. men ikke i den her lejlighed.. det bare køkken, spisebord, stue lang, lang lang .. hehe

Anmeld

28. maj 2011

MaliksMor

28. maj 2011

quar20

CamillaRH skriver:

Jubiiiiiiii

jo da.. glæder jeg mig til at se..

synes det er svært at indrette, når den bare er laaaang.. i vores gamle hus, var der sofa/hygge hjørne køkke/spise hjøre osv.. men ikke i den her lejlighed.. det bare køkken, spisebord, stue lang, lang lang .. hehe

hihiih griner KENDER DET ALT FOR GODT  Altså vi har i den ene ende lavet sofahygge og i den anden ene spisebord...

I den tråd der blir linket til - er der også nogle billeder af vores tue hvordan den så ud før

Anmeld

28. maj 2011

MaliksMor

quar20 skriver:

hihiih griner KENDER DET ALT FOR GODT  Altså vi har i den ene ende lavet sofahygge og i den anden ene spisebord...

I den tråd der blir linket til - er der også nogle billeder af vores tue hvordan den så ud før

Må jeg lige se om jeg kan finde ...

Og glem mig nu ikke imorgen søde.. venter spændt..

- det samme her.. Køkken, også har vi spisebord ved siden af, også bagerst i stuen har vi sofa og tv / - lege hygge..

Anmeld

28. maj 2011

quar20

CamillaRH skriver:

Må jeg lige se om jeg kan finde ...

Og glem mig nu ikke imorgen søde.. venter spændt..

- det samme her.. Køkken, også har vi spisebord ved siden af, også bagerst i stuen har vi sofa og tv / - lege hygge..

Glemmer dig ikke men op den lige før mig engang eller citer mig Skal godt nok noget imorgen Men skal se om jeg kan nå det inden også få dem lagt ind eller blir det imorgen aften søde

Anmeld

30. maj 2011

MaliksMor

quar20 skriver:

Glemmer dig ikke men op den lige før mig engang eller citer mig Skal godt nok noget imorgen Men skal se om jeg kan nå det inden også få dem lagt ind eller blir det imorgen aften søde

glemte helt at skrive smukke

fik du taget nogen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.