23+6 - sætter ny standard for at være grim på mavebilleder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Du er bare MEGA køn! Og det mener jeg virkelig. Det klæder dig helt fantastisk godt at være gravid - Og jo, maven er vokset! 

For filan hvor har jeg lige læst dine søde ord igennem 17(000) gange! Ih, tror jeg vil bogmærke din bemærkning til de dage, hvor folk vælger at tro, at de lige kan smide en sjov bemærkning så som: "Er du sikker på, at der kun er én" osv. MANGE MANGE tak for de søde ord, som jeg kun kan smide lige tilbage til dig!

Og ja, kan egentlig godt se udviklingen... Men så er man da sikker på, at der sker noget derinde (Igen lige et stort tak for de søde ord )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

For filan hvor har jeg lige læst dine søde ord igennem 17(000) gange! Ih, tror jeg vil bogmærke din bemærkning til de dage, hvor folk vælger at tro, at de lige kan smide en sjov bemærkning så som: "Er du sikker på, at der kun er én" osv. MANGE MANGE tak for de søde ord, som jeg kun kan smide lige tilbage til dig!

Og ja, kan egentlig godt se udviklingen... Men så er man da sikker på, at der sker noget derinde (Igen lige et stort tak for de søde ord )

Jamen det var sørme da så lidt, er kun ærlig Der er så mange, der altid skal komme med en dum bemærkning. Men jeg synes ikke, der findes noget bedre end en stor flot gravid mavse. Min måtte gerne blive ENDNU større lige nu, uden probs. Så bare vift dem af. Det er bare en dum standardkommentar, fordi folk er uvidende om, at maver vokser med forskellige hastigheder. 

Og tak også 

Anmeld

28. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Gået ind i noget? - bør det ikke give modsatte effekt?

Ham må have det meget sjovt med det og du gør jo hvad han siger, såå helt "uskør" er du heller ikke

Sidste jeg valgte at gå med hovedet først ind i en gren, der bulede bulen udad Og nej herhjemme er kærlighed = fjollethed! Nej hvor vi griner meget af hinanden!

Anmeld

28. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Sidste jeg valgte at gå med hovedet først ind i en gren, der bulede bulen udad Og nej herhjemme er kærlighed = fjollethed! Nej hvor vi griner meget af hinanden!

Arh på den indvirklet måde, hehe.

Jamen det er da også bare lækkert/skønt.

Anmeld

28. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Jamen det var sørme da så lidt, er kun ærlig Der er så mange, der altid skal komme med en dum bemærkning. Men jeg synes ikke, der findes noget bedre end en stor flot gravid mavse. Min måtte gerne blive ENDNU større lige nu, uden probs. Så bare vift dem af. Det er bare en dum standardkommentar, fordi folk er uvidende om, at maver vokser med forskellige hastigheder. 

Og tak også 

Ja og det er altid dem, der enten ikke har været gravid endnu eller dem, der var det for 20 år siden, der står og er smart i en fart! Men så er det godt vi har baby.dk med nogle der er midt i det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.