23+6 - sætter ny standard for at være grim på mavebilleder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

MaybeBaby

Ja, så er det 2 uger siden jeg sidst smed et mavebillede ind, men der havde jeg faktisk haft en mave, der lige tog sig en siesta mht. vokseværket siden uge 20, så nu vil jeg lige sætte billederne op mod hinanden, så jeg bedre kan se, om jeg er så heldig, at der stadig er lidt stilstand - er nemlig kommet til det punkt, hvor jeg siger lyde, og nærmest er fortabt uden et armlæn, når jeg skal rejse mig op fra sofaen!  Så lidt ro på voksefronten er HELT okay med mig

Har lige været ude at gå i 5 kvarter i regnvejr i hundeskoven, så håret har lidt sit eget liv på aftenens billeder, som forresten er taget af kæresten, der på et tidspunkt bad mig i bedste Austin Powers stil: "Be a lemur, be a lemur!" Så tænkte at jeg da lige ville dele dette allerlækreste billede taget af en halvvåd, meget gravid og wannabe-lemur kvinde fra Vestjylland!  Ny standard for mavebilleder!

/Mette - + kg indtil videre: 3-4 kg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Mira0911

Rigtig fint mave.... Hvad sker der lige på sidste billede? 

Anmeld

28. maj 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Rigtig fint mave.... Hvad sker der lige på sidste billede? 

Jamen jeg gør som kæresten siger: Be a lemur, be a lemur!  Tænkte at vi godt kunne bruge et fjolle-mavebillede herinde

Anmeld

28. maj 2011

B&J

Hold da op en forskeld det går bare stærk med maven og den sidder bare så godt på¨dig og super fedt billede det sidste

Anmeld

28. maj 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Jamen jeg gør som kæresten siger: Be a lemur, be a lemur!  Tænkte at vi godt kunne bruge et fjolle-mavebillede herinde

hihi... 

Anmeld

28. maj 2011

Kofoed.

Din kæreste er da lidt skør, først tiger og nu lemur, hehe.

Jeg kan nu godt se en halv stor forskel, og du er kun blevet endnu mere lækker.

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Du er bare MEGA køn! Og det mener jeg virkelig. Det klæder dig helt fantastisk godt at være gravid - Og jo, maven er vokset! 

Anmeld

28. maj 2011

MaybeBaby

B&J skriver:

Hold da op en forskeld det går bare stærk med maven og den sidder bare så godt på¨dig og super fedt billede det sidste

Ja kunne godt lige se, at maven måske alligevel har vokset lidt den sidste måneds tid Men så må jeg jo bare sætte mig ved sofaarmlænet eller sikre mig at kæresten er hjemme til når jeg skal trille ud af sofaen Og tak for de søde ord!

Anmeld

28. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Din kæreste er da lidt skør, først tiger og nu lemur, hehe.

Jeg kan nu godt se en halv stor forskel, og du er kun blevet endnu mere lækker.

Ja, nu er der bestemt sket noget - det er som om at der er kommet en bette spids på bulen. Måske jeg bare er gået ind i noget Og ja, fjollet fjollet kæreste!

Anmeld

28. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, nu er der bestemt sket noget - det er som om at der er kommet en bette spids på bulen. Måske jeg bare er gået ind i noget Og ja, fjollet fjollet kæreste!

Gået ind i noget? - bør det ikke give modsatte effekt?

Ham må have det meget sjovt med det og du gør jo hvad han siger, såå helt "uskør" er du heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.