Min uglepude... (jep også med på moden):)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Phoenix

Du er jo smadderdygtig til alle de kreative ting. Meget inspirerende  Har du overvejet at blogge om dine krea-projekter ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

SHERO

isabellamor skriver:

ellers så må jeg skaffe mig en selv, sådan en maskine (aner ikke hvad den hedder) og så må du jo lære mig det ^_^ hihi

Sådan en maskine? hehe, det er bare lavet på alm. symaskine, og så bare støget de forskellige stykker på med vliseline (mener jeg det hedder) og så bare zigzagget tæt i kanten, er slet ikke så svært, kræver bare meget tålmodighed...

Anmeld

29. maj 2011

SHERO

Phoenix skriver:

Du er jo smadderdygtig til alle de kreative ting. Meget inspirerende  Har du overvejet at blogge om dine krea-projekter ?

Takker.. :-)

Jahh har overvejet det lidt, men stadig kun blevet ved overvejelserne...

Anmeld

29. maj 2011

SHERO

Sakris skriver:

Hvor er den bare FOR SEJ!

Mange tak...

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

Tullen85 skriver:

Sådan en maskine? hehe, det er bare lavet på alm. symaskine, og så bare støget de forskellige stykker på med vliseline (mener jeg det hedder) og så bare zigzagget tæt i kanten, er slet ikke så svært, kræver bare meget tålmodighed...

nåårrh okay, troede det var en speciel maskine som lavede det der kant halløj ihh jeg må hellere prøve...

Anmeld

30. maj 2011

SHERO

Så fik jeg også lige syet en til mig selv, så kan vi hygge i sofaen med hver vores hihi....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

Shibby

Jeg elsker ugler..ved ikke hvrfor..må eje sådan nogle puder..

Den er nice

Anmeld

30. maj 2011

SHERO

Shibby skriver:

Jeg elsker ugler..ved ikke hvrfor..må eje sådan nogle puder..

Den er nice

Mange tak... Måtte også bare eje nogen, men synes sgu de er så dyre hvis man skal købe dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.