Min uglepude... (jep også med på moden):)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Skouboe

Den er bare super sød

Jeg tænker lidt at du evt. kunne prøve at lave en hvor du lavede "fjerene" af enten filt eller kogt uld, og kun satte dem fast for oven - det ville både give en fed effekt og samtidigt lidt mindre at applikere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

SHERO

Skouboe skriver:

Den er bare super sød

Jeg tænker lidt at du evt. kunne prøve at lave en hvor du lavede "fjerene" af enten filt eller kogt uld, og kun satte dem fast for oven - det ville både give en fed effekt og samtidigt lidt mindre at applikere...

Takker... :-)

Det lyder spændende, kunne være man skulle prøve det. For tager alligevel ret lang tid at sy sådan en bette pude på den her måde..

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

Tullen85 skriver:

Så er dagens projekt færdig, og blevet godt tilfreds, men glemte selvfølgelig  at sy en af hullerne i det ene øje.. men men for sent nu...

tænker jeg vil sy en større i næste uge, men nøøøj hvor skal der spoles meget undertråd...

Men synes nu lige jeg ville dele Elias' nye pude med jer..

ihh når du bliver ferm til det, så vil jeg med GLÆDE købe en af dig

Anmeld

28. maj 2011

Skouboe

Tullen85 skriver:

Takker... :-)

Det lyder spændende, kunne være man skulle prøve det. For tager alligevel ret lang tid at sy sådan en bette pude på den her måde..

Ja, jeg kan sagtens forestille mig at det tager en krig at applikere alle de små fjer

Anmeld

28. maj 2011

SHERO

isabellamor skriver:

ihh når du bliver ferm til det, så vil jeg med GLÆDE købe en af dig

Hehe, tror de ville blive alt for dyre hvis jeg skulle sælge, tog mig 6 timer at lave den ene.. :-D

Anmeld

28. maj 2011

lion

Hvor er det en fin pude. Godt lavet

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

Tullen85 skriver:

Hehe, tror de ville blive alt for dyre hvis jeg skulle sælge, tog mig 6 timer at lave den ene.. :-D

det kommer jo til at blive lettere jo flere du har lavet..

Anmeld

29. maj 2011

SHERO

isabellamor skriver:

det kommer jo til at blive lettere jo flere du har lavet..

Tjahh, det var applikationen der tog længest tid, og så sidder jeg på en symaskine der næsten er ældre end mig selv, så det går laaangsomt

Anmeld

29. maj 2011

Isabella_mor

Tullen85 skriver:

Tjahh, det var applikationen der tog længest tid, og så sidder jeg på en symaskine der næsten er ældre end mig selv, så det går laaangsomt

ellers så må jeg skaffe mig en selv, sådan en maskine (aner ikke hvad den hedder) og så må du jo lære mig det ^_^ hihi

Anmeld

29. maj 2011

Sakris

Tullen85 skriver:

Så er dagens projekt færdig, og blevet godt tilfreds, men glemte selvfølgelig  at sy en af hullerne i det ene øje.. men men for sent nu...

tænker jeg vil sy en større i næste uge, men nøøøj hvor skal der spoles meget undertråd...

Men synes nu lige jeg ville dele Elias' nye pude med jer..

Hvor er den bare FOR SEJ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.