Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneH skriver: Weeeeeeeeeeee. Så fantastisk!! for et super godt forløb. Kæmpe
Weeeeeeeeeeee. Så fantastisk!!
for et super godt forløb.
Kæmpe
1000 mange tak sødeste!!!! Håber alt er ok hos jer!!!! Jeg har tænkt en del på dig idag!!!!
Masser af Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!!! Vi har hvirkelig brug for noget medvind!!! Lene
1000 tak søde!!!! Vi har hvirkelig brug for noget medvind!!!
Lene
Det får du herfra søde.. Krydser sådan fingre for jer.. nu må det være jeres tur..
ønskebarn74 skriver: Det er officielt, vi er igang igen..... Havde en super scanning. min. 5 follikler i venstre side og min. 6 i højre side. Og de har lavet et helt nyt forløb. Meget højere dose Gonal-f og allerede scanning d. 1.6. så nu må vi se hvad der sker..... til jer alle sammen, ja til hele verden....
Det er officielt, vi er igang igen..... Havde en super scanning. min. 5 follikler i venstre side og min. 6 i højre side. Og de har lavet et helt nyt forløb. Meget højere dose Gonal-f og allerede scanning d. 1.6. så nu må vi se hvad der sker.....
til jer alle sammen, ja til hele verden....
Mutti2B skriver:
1000 takker søde!!!!! Lene
Weeeeee hvor er det fedt søde!!!!
Flere af sådanne opdateringer ønskes!
Hepper så meget på dig!!!
AnneP skriver: Weeeeee hvor er det fedt søde!!!! Flere af sådanne opdateringer ønskes! Hepper så meget på dig!!!
Jeg kan godt fortælle dig jeg er spændt på imorgen... Da skal jeg til scanning igen og se til mine ægbasser... Og jeg skal nok opdatere imorgen... Jeg skal være der kl. 14.00 weeeee...
1000 tak skal du have!!!!
ønskebarn74 skriver: Jeg kan godt fortælle dig jeg er spændt på imorgen... Da skal jeg til scanning igen og se til mine ægbasser... Og jeg skal nok opdatere imorgen... Jeg skal være der kl. 14.00 weeeee... 1000 tak skal du have!!!! Lene
Æhhh, de må godt åbne klinikken nu. Jeg kan da ikke vente til i morgen..
FANTASTISK
for jer...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128