Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: EJ hvor er det helt fantastisk krydser alt hvad jeg kan for jer
EJ hvor er det helt fantastisk krydser alt hvad jeg kan for jer
1000 tak søde!!!!
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Det er officielt, vi er igang igen..... Havde en super scanning. min. 5 follikler i venstre side og min. 6 i højre side. Og de har lavet et helt nyt forløb. Meget højere dose Gonal-f og allerede scanning d. 1.6. så nu må vi se hvad der sker..... til jer alle sammen, ja til hele verden....
Det er officielt, vi er igang igen..... Havde en super scanning. min. 5 follikler i venstre side og min. 6 i højre side. Og de har lavet et helt nyt forløb. Meget højere dose Gonal-f og allerede scanning d. 1.6. så nu må vi se hvad der sker.....
til jer alle sammen, ja til hele verden....
ønskebarn74 skriver: 1000 tak sødeste!!! Og lige over med et ... Hvordan går det med dig søde????
1000 tak sødeste!!! Og lige over med et ... Hvordan går det med dig søde????
Ihh hvor dejligt for jer søde..
Krydser sådan fingre for jer..
Weeeeeeeeeeee. Så fantastisk!!
for et super godt forløb.
Kæmpe
Mira0911 skriver:
1000 tak søde!!!! Lene
CamillaValby skriver: Puha stille og roligt tager en dag af gangen. Men bruger nu det energi jeg har tilbage på at tænke på jer andre. Vil så gerne have at i kommer videre
Puha stille og roligt tager en dag af gangen. Men bruger nu det energi jeg har tilbage på at tænke på jer andre. Vil så gerne have at i kommer videre
1000 tak søde!!!! Vi kunne helt klart godt bruge noget medvind...
Leonora skriver: Jubiiii fedt fedt....jeg håber så meget at dette forløb bærer frugt.
Jubiiii fedt fedt....jeg håber så meget at dette forløb bærer frugt.
1000 tak for de skønne ord!!!
Mullepigen86 skriver: Ihh hvor dejligt for jer søde.. Krydser sådan fingre for jer..
1000 tak søde!!!! Vi har hvirkelig brug for noget medvind!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128