Jer der har slyngevugger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Vores vugge hænger i stuen , så det er ikke så slemt at skulle sidde ved siden af .. Der er jo både fjernsyn og sådan (;

Vores vil KUN sove i vuggen eller en kørende barnevogn .. Så det bliver noget af et projekt :p Hvis jeg var jer , ville jeg blive ved at ligge hende i den almindelige seng

Ja der er også tv her og internettet  Så kan man sidde på baby.dk med den ene hånd, mens man vugger med den anden.. men der er jo også oprydning, flasker der skal dampes, vaske tøj, jeg selv skal i bad, have lidt at spise ind imellem osv  Men vores slyngevugge er også i stueetagen.. men hun sover i alm seng ovenpå om natten.. men synes du vi skulle droppe slyngevuggen og købe en tremmeseng til nedenunder også? Også prøve lære hende at skulle sove selv i dagtimerne??  Ville så gerne have hun kunne sove selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Ja der er også tv her og internettet  Så kan man sidde på baby.dk med den ene hånd, mens man vugger med den anden.. men der er jo også oprydning, flasker der skal dampes, vaske tøj, jeg selv skal i bad, have lidt at spise ind imellem osv  Men vores slyngevugge er også i stueetagen.. men hun sover i alm seng ovenpå om natten.. men synes du vi skulle droppe slyngevuggen og købe en tremmeseng til nedenunder også? Også prøve lære hende at skulle sove selv i dagtimerne??  Ville så gerne have hun kunne sove selv..

Det er rigtigt :b Men alle de praktiske ting sætter jeg kæresten til

Altså .. Synes det kommer an på jeres datter .. Jeg ville ikke ændre det nu , hvis jeg kunne .. Vores datter havde "kolik" og græd og græd flere timer hver dag , så for os var den uundværlig ! Men I kan jo prøve .. I kan bare ligge hende ovenpå , og så bruge babyalarm , hvis det er jo (:

Anmeld

28. maj 2011

Den lykkelige

Det er rigtigt :b Men alle de praktiske ting sætter jeg kæresten til

Altså .. Synes det kommer an på jeres datter .. Jeg ville ikke ændre det nu , hvis jeg kunne .. Vores datter havde "kolik" og græd og græd flere timer hver dag , så for os var den uundværlig ! Men I kan jo prøve .. I kan bare ligge hende ovenpå , og så bruge babyalarm , hvis det er jo (:

Uha det tør jeg ikke.. er dødsens bange for at ødelægge hendes super natte rytme  Så hun måske tror det er nat eller lignende.. vi trækker nemlig altid mørklægnings gardin ned osv.. og det er som om hun bare ved at nu skal hun sove og der er aldrig brok og hun sover helt til kl 4.. får en flaske også igen til 7 om morgenen..  Er så bange for at ødelægge det.. for da hun begyndte på den rytme blev jeg også som nyt menneske af at få min søvn

Hi hi måske jeg også bare skulle få kæresten til at rende så

Anmeld

28. maj 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Uha det tør jeg ikke.. er dødsens bange for at ødelægge hendes super natte rytme  Så hun måske tror det er nat eller lignende.. vi trækker nemlig altid mørklægnings gardin ned osv.. og det er som om hun bare ved at nu skal hun sove og der er aldrig brok og hun sover helt til kl 4.. får en flaske også igen til 7 om morgenen..  Er så bange for at ødelægge det.. for da hun begyndte på den rytme blev jeg også som nyt menneske af at få min søvn

Hi hi måske jeg også bare skulle få kæresten til at rende så

Hehe .. Nej , okay :p
Så måske bare ligge hende i liften nedenunder ? (;

Ja , sådan er det jo at blive far , er det ikke ?

Anmeld

28. maj 2011

Rebecca Persson

Den er rigtig fin 

Ja, den er fin for baby. Nogle af de helt små kan godt komme til at ligge for sammenkrøllede (med hagen mod brystet) de første par måneder. Så kan man evt. købe en Cocostiff (TM) madras, som stiver bunden lidt af. Fås hos sneglehuset.com. 

kh Rebecca 

Anmeld

28. maj 2011

Den lykkelige

Rebecca Persson skriver:

Den er rigtig fin 

Ja, den er fin for baby. Nogle af de helt små kan godt komme til at ligge for sammenkrøllede (med hagen mod brystet) de første par måneder. Så kan man evt. købe en Cocostiff (TM) madras, som stiver bunden lidt af. Fås hos sneglehuset.com. 

kh Rebecca 

Tusind tak.. Ja hun ligger nemlig med hagen lidt ned mod brystet.. Også derfor jeg tænkte om det nu var godt for hende..  Men må lige prøve se på dit link..

Anmeld

28. maj 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Nej , okay :p
Så måske bare ligge hende i liften nedenunder ? (;

Ja , sådan er det jo at blive far , er det ikke ?

Jo det kan hun jo også.. men ved ikke hvordan jeg skal gøre, hvis jeg ikke skal vippe eller vugge den.. Om jeg skal tage en"kold tyrker" hvor hun så virkelig græder og er ked.. kan jeg bare ikke lide..

Anmeld

28. maj 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Jo det kan hun jo også.. men ved ikke hvordan jeg skal gøre, hvis jeg ikke skal vippe eller vugge den.. Om jeg skal tage en"kold tyrker" hvor hun så virkelig græder og er ked.. kan jeg bare ikke lide..

Det prøver min kæreste at overtale mig til .. Men jeg kan simpelthen ikke holde det ud ! Så sidder jeg jo og tuder mere end hende :b

Anmeld

28. maj 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Det prøver min kæreste at overtale mig til .. Men jeg kan simpelthen ikke holde det ud ! Så sidder jeg jo og tuder mere end hende :b

Ja lige præcis.. Har det fuldstændig sådan..

Anmeld

28. maj 2011

Rebecca Persson

Mange babyer bliver virkelig godt beroliget af at blive båret i en slynge, vikle eller ergonomisk bæresele. Og det vil jeg varmt anbefale! Det kan være guld værd, det dækker det behov for tryghed, som baby udtrykker ved at græde. 
Find evt. forslag til gode slynger, vikler og bæreseler i min bog "BABY - 100% naturlig uden tilsætning". 

kh Rebecca, rebeccapersson.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.