Jer der har slyngevugger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Den lykkelige

Min mor har syet den der type der er fjeder i også hænger den i krog eller i beslag i dørkarmen.. (se billed) Der ligger en madras i som er beregnet til en lift.. Når vi ikke er ude og gå med vognen eller om natten så sover hun i den.. og vi har den med ude når vi er hos folk.. Men mit spørgsmål er så om deres rygge kan klare det? De ligger jo lidt bøjet i en runding..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

motterhea

Det kan de sagtens holde til

Det er sådan de ligger inde i maven

Anmeld

28. maj 2011

Den lykkelige

motterhea skriver:

Det kan de sagtens holde til

Det er sådan de ligger inde i maven

Ok min kæreste snakkede om at lægge en plade i.. Hi hi.. sagde så til ham at så gik ideen jo af den  men ja de ligger sådan i maven.. men nu hvor hun er større og mere udviklet osv.. frygtede bare om det kunne gøre noget..

Anmeld

28. maj 2011

Maja_4000

Vi har også en hjemmesyet (hvorfor tænkte jeg ikke på at "gemme" fjederen ?! :b)

Men ville bare sige at den er fantastisk  Vores sp anbefalede den .. Så den er nok "godkendt"

Anmeld

28. maj 2011

Den lykkelige

motterhea skriver:

http://www.slyngevuggen.dk/index.php?id=89#Sundt_krumt 

Årh perfek!! tusind tak.. må jeg lige vise kæresten..

Anmeld

28. maj 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Vi har også en hjemmesyet (hvorfor tænkte jeg ikke på at "gemme" fjederen ?! :b)

Men ville bare sige at den er fantastisk  Vores sp anbefalede den .. Så den er nok "godkendt"

ja jeg har også fået den anbefalet af mange.. men man tænker jo altid  Men hun har haft den i 7 uger nu og den er jo super.. men er bare ærgelig over man absolut skal få den til at vippe op og ned før hun sover.. For man er jo lænket til stolen ved siden af.. men det bliver forhåbentlig bedre med alderen..

Anmeld

28. maj 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

ja jeg har også fået den anbefalet af mange.. men man tænker jo altid  Men hun har haft den i 7 uger nu og den er jo super.. men er bare ærgelig over man absolut skal få den til at vippe op og ned før hun sover.. For man er jo lænket til stolen ved siden af.. men det bliver forhåbentlig bedre med alderen..

Caroline vil stadig "hoppes" - og hun er 5½ måned :b Vi prøver at tage os sammen til at flytte hende over i tremmesengen  Hehe

Anmeld

28. maj 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Caroline vil stadig "hoppes" - og hun er 5½ måned :b Vi prøver at tage os sammen til at flytte hende over i tremmesengen  Hehe

åh gud..  ja så røg den forhåbning..  Men vores sover i alm. seng om natten.. der er det intet problem.. Intet skrigeri.. men det gør hun om dagen hvor hun enten sover i denne her eller i barnevognen..

Anmeld

28. maj 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

åh gud..  ja så røg den forhåbning..  Men vores sover i alm. seng om natten.. der er det intet problem.. Intet skrigeri.. men det gør hun om dagen hvor hun enten sover i denne her eller i barnevognen..

Vores vugge hænger i stuen , så det er ikke så slemt at skulle sidde ved siden af .. Der er jo både fjernsyn og sådan (;

Vores vil KUN sove i vuggen eller en kørende barnevogn .. Så det bliver noget af et projekt :p Hvis jeg var jer , ville jeg blive ved at ligge hende i den almindelige seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.