Vis mig Jeres soveværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Isabella_mor

CamillaRH skriver:

Overhovedet ikke for sort/hvidt.

Det er da bare for fedt ..

tak tak nu ser det faktisk slet ikke så flot ud længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

Åhh, jeg ville ønske jeg bare havde et soveværelse...men her er mit soveværelse som det ser ud nu...

årh øv, der er sgu ikke noget værre end at leve i byggerod. men det bliver sikkert flot når det engang er færdigt

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

Mut skriver:

Wauw det ser utrolig fedt ud

tak tak..

det er dog ikke sædan længere.. men det skal nok blive pænt igen med de nye møbler om en uge yeaaaah

Anmeld

28. maj 2011

Kamulla

Camillas-photography skriver:

her er mit efter jeg har byttet værelse med Noah... 

bruger jo ikke mit værelse til andet end at sove i så det skulle bare være hyggeligt.. var det ikke før på det store jeg havde.. det er dobbelt så stort... og jeg havde mindre ting end jeg har i det lille værelse... så er glad for det lille da det nu er hyggeligt at være i

Anmeld

28. maj 2011

Polkaprik

Her er vores soveværelse

Anmeld

28. maj 2011

.....

isabellamor skriver:

tak tak..

det er dog ikke sædan længere.. men det skal nok blive pænt igen med de nye møbler om en uge yeaaaah

Uuuh, kommer der så et nyt tema ind i soveværelset, eller hvordan?

Anmeld

28. maj 2011

.....

Camillas-photography skriver:

bruger jo ikke mit værelse til andet end at sove i så det skulle bare være hyggeligt.. var det ikke før på det store jeg havde.. det er dobbelt så stort... og jeg havde mindre ting end jeg har i det lille værelse... så er glad for det lille da det nu er hyggeligt at være i

Ja små værelser kan sagtens være ligeså gode at have, som store værelser , det handler bare om at indrette dem på den rigtige måde

Anmeld

28. maj 2011

.....

Polkaprik skriver:

Her er vores soveværelse

Super hyggeligt. Er vild med sterarin lysende i værelset, så det giver den gode stemning

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

Mut skriver:

Uuuh, kommer der så et nyt tema ind i soveværelset, eller hvordan?

vi har jo da vi blev gravide forsøgt at lave forskellige løsninger i vores lille hjem. så først prøvede vi med at lave det store rum (det på billedet) til soveværelse. og det lille rum til stue.. det blev bare for trangt til stue og vi savnede noget spiseplads, så lavede vi soveværelset om til spise/soveværelse med spisebord

så besluttede vi os senere for at sælge sofaen og lave stur/sove/Computer/spiseværelse i det store rum og børneværelse i det lille rum..

og derfor er skænken som ses på billedet rykket ind på børneværelset men villads' tøj i, og vi har derfor købt en skænk der passer til spisebordet i sæbebehandlet Eg, og det samme har vi gjort med computer og tv bordet, så det kommer til at passe sammen.. 

og børneværelset er også næsten færdigt..  så skal der kom komme billeder af det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2011

.....

isabellamor skriver:

vi har jo da vi blev gravide forsøgt at lave forskellige løsninger i vores lille hjem. så først prøvede vi med at lave det store rum (det på billedet) til soveværelse. og det lille rum til stue.. det blev bare for trangt til stue og vi savnede noget spiseplads, så lavede vi soveværelset om til spise/soveværelse med spisebord

så besluttede vi os senere for at sælge sofaen og lave stur/sove/Computer/spiseværelse i det store rum og børneværelse i det lille rum..

og derfor er skænken som ses på billedet rykket ind på børneværelset men villads' tøj i, og vi har derfor købt en skænk der passer til spisebordet i sæbebehandlet Eg, og det samme har vi gjort med computer og tv bordet, så det kommer til at passe sammen.. 

og børneværelset er også næsten færdigt..  så skal der kom komme billeder af det

Nej, hvor smart gjordt . Men puha, kan godt hører at pladsen er lidt trang..men så må man jo prøve at få det bedste ud af det..smiler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.