Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes efterhånden at vores eget soveværelse, er lidt for kedeligt ang. design/indretning. Vil gerne lave det til et hyggeligt/flot værelse..Er både til mørke farver og lyse farver, så bring it on Så piger, vis mig Jeres soveværelse?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har ikke lige et billede af vores .. Men her var en tråd engang , måske du kan finde den ?
her er mit efter jeg har byttet værelse med Noah...
Maja_4000 skriver: Har ikke lige et billede af vores .. Men her var en tråd engang , måske du kan finde den ?
Har fundet den nu, men måske ville der komme andre forslag i denne tråd
Camillas-photography skriver: her er mit efter jeg har byttet værelse med Noah...
Hvor fint , ser rigtig stil rent ud, det kan jeg godt lide
sådan så vores ud for et år siden. nu ståe sengen dog et andet sted. men inspirationen er god
måske lidt for sort hvid. men man kan altid bryde med lidt farver...
Mut skriver: Synes efterhånden at vores eget soveværelse, er lidt for kedeligt ang. design/indretning. Vil gerne lave det til et hyggeligt/flot værelse..Er både til mørke farver og lyse farver, så bring it on Så piger, vis mig Jeres soveværelse?
Åhh, jeg ville ønske jeg bare havde et soveværelse...men her er mit soveværelse som det ser ud nu...
isabellamor skriver: sådan så vores ud for et år siden. nu ståe sengen dog et andet sted. men inspirationen er god måske lidt for sort hvid. men man kan altid bryde med lidt farver...
Overhovedet ikke for sort/hvidt.
Det er da bare for fedt ..
Wauw det ser utrolig fedt ud
Eva. skriver: Åhh, jeg ville ønske jeg bare havde et soveværelse...men her er mit soveværelse som det ser ud nu...
øv , hvordan kan det være at det ser sådan ud nu?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128