3D i biffen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Mimic

Lou87 skriver:

Ellers har du måske ikke samsyn - som jeg ?

tænker også manglende samsyn... har det selv...

med den nye 3 D teknik der er kommet (den UDEN de rød/grønne briller) kan selv os uden samsyn godt få lidt ud af det, men det kræver stor  koncentration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Lou87

Mimic skriver:

tænker også manglende samsyn... har det selv...

med den nye 3 D teknik der er kommet (den UDEN de rød/grønne briller) kan selv os uden samsyn godt få lidt ud af det, men det kræver stor  koncentration

Okay.. det har jeg slet ikk hørt om man sku kunne !? Sejt..

Jeg har været SÅ træt af ingen optiker/øjenlæge aldrig har fortalt mig jeg ikk ku se 3D !?!?
Fandt først selv ud af det sidste år.. Og er altså 24 og har brugt briller siden jeg var 2 !!!

Anmeld

30. maj 2011

Siljes Mor

Jeg bliver svimmel og skidt tilpas af at se film i 3D.. føler det som om jeg skal besvime. Så det er IKKE et hit hos mig.

Anmeld

30. maj 2011

Pia.

Det var da rart at læse andre har det lige som jeg... jeg bliver så dårlig, får kvalme og føler mig så skidt tilpas og mine øjne har så svært ved at komme tilbage til "normal" igen efter sådan en 3D film... Effekten er flot og jeg er ikke i tvivl om at dem som kan holde det ud nyder godt af 3D effekten... Men jeg gør virkelig ikke

Knus Pia, som savner det gode gamle bio-system...

Anmeld

31. maj 2011

aarhusmor

Lou87 skriver:

Ellers har du måske ikke samsyn - som jeg ?

Ja det er da samme her. jeg har ikke noget samsyn. (men træner øjenene i håbet om at jeg kan få det igen)

Anmeld

31. maj 2011

aarhusmor

ja I bliver syge og dårlige, pga. dårligt samsyn.

Jeg har også først fået det af vide nu, selvom de opdagede det i 1983 da jeg var tretten.

Anmeld

31. maj 2011

Lou87

aarhusmor skriver:

Ja det er da samme her. jeg har ikke noget samsyn. (men træner øjenene i håbet om at jeg kan få det igen)

Jeg har fået at vide at man ikke kan få det igen, men man kan træne øjnene til andre formål.

Anmeld

1. juni 2011

aarhusmor

Lou87 skriver:

Jeg har fået at vide at man ikke kan få det igen, men man kan træne øjnene til andre formål.

okay, det har de ikke fortalt noget om på øjenafd. i Århus. Nu var 3D så ikke mit problem - altså jeg kan godt undvære at kunne se det. Men derimod at jeg ser dobbelt når jeg læser på papir og det forværres af kontraster. Dvs. hvidt papir/sort skrift. De mener det kan trænes. og indtil videre har de lidt ret

Anmeld

1. juni 2011

Lou87

aarhusmor skriver:

okay, det har de ikke fortalt noget om på øjenafd. i Århus. Nu var 3D så ikke mit problem - altså jeg kan godt undvære at kunne se det. Men derimod at jeg ser dobbelt når jeg læser på papir og det forværres af kontraster. Dvs. hvidt papir/sort skrift. De mener det kan trænes. og indtil videre har de lidt ret

Jamen det tror jeg bestemt også godt det kan, men det giver dig vidst ikke dit samsyn tilbage...
Men skal da ikk vide mig sikker - var bare hva jeg fik at vide, at det ku man ikke få igen.. men tror bestemt godt du kan træne de andre ting der du snakker om..

Anmeld

1. juni 2011

aarhusmor

Lou87 skriver:

Jamen det tror jeg bestemt også godt det kan, men det giver dig vidst ikke dit samsyn tilbage...
Men skal da ikk vide mig sikker - var bare hva jeg fik at vide, at det ku man ikke få igen.. men tror bestemt godt du kan træne de andre ting der du snakker om..

hmm forvirrende, hvis ikke man får samsynet igen, så kan man jo heller ikke komme til at læse igen. Nå men jeg prøver alligevel

Jeg har faktisk en gruppe på FB der hedder Samsyn. Eller gruppe er så meget sagt. Jeg er eneste medlem. Men det kunne være rart når vi er flere, at vi kunne snakke der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.