3D i biffen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.445 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Kloster

Hej.

Jeg er bare ikke imponeret over det 3D halløj. Mine øjne og hjerne kan åbenbart ikke rigtig arbejde sammen om det og jeg oplever, jeg nærmest føler mig "fuld" når jeg ikke kan se billedet klart.

Men synes efterhånden de biografer omkring mig, sender alle de fede film i 3D. Øv siger jeg bare.... For synes ikke, jeg kan se filmen så.

Når jeg har set lidt 3D film i tv uden briller, er det det "kommer ud i hovedet" på en fx buske, blade osv, jo forrest i billedet. Det er jo irriterende at se en film, hvor der er passive ting i forgrunden under hele filmen.

Vist meget rodet

Nå men alt ialt, kan man se en 3D film uden briller også stadig få noegt ud af de 70,- man giver for billetten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

SD21

Det kunne man ihvertfald ikke da jeg var inde og se avatar. Der var billedet rimeligt sløret, hvis ikke man havde brillerne på og det samme var underteksterne !

Anmeld

28. maj 2011

Billemyre

Jeg er helt enig med dig - Jeg synes slet ikke, det er flot nok endnu til al den opmærksomhed, det har fået.
Og det er så ærgerligt, at nogle film slet ikke vises i 2D...

Jeg har da efterhånden set tre film, tor jeg, i 3D, men det er bestemt ikke mit første valg.

Den eneste film, jeg har set, hvor det virkede ok, var "Avatar" - Men de havde vist også virkelig brugt virkelig mange ressourcer på at gøre det ordenligt!

Jeg har indimellem taget brillerne af under filmene - Og man kan da godt se, hvad der sker, men det er, som SD21 også siger, meget sløret..

Lad os krydse fingre for at teknologien snart bliver perfektioneret - Heldigvis går tingene på det område jo lynhurtigt 

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

Jeg vil tro du får en kanon hovedpine af at se en 3D film uden briller. det tror jeg slet ikke dine øjne kan magte.

Det er jo sådan at øjet skal tilpasse sig - de første par gange havde jeg det som dig, og jeg hadede 3D filmene, fordi jeg blev svimmel og dårlig af dem. Nu betyder det intet for mig, at se dem.

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

I feeeeeeeel you! Jeg kan ikke udstå 3d. Især fordi jeg normalt ikke bruger briller og om sommeren heller ikke meget solbriller, så det generer mig voldsomt meget at have de plastikbriller siddende på snuden. Og så bliver jeg også køresyg. Trods at have set MANGE film i 3d. Jeg synes det er dybt belastende, at de færreste film kommer i 2d. Og min kæreste vil så gerne se dem i 3d, så går vi i biffen sammen er det sådan det er. Jeg synes det er en meget, meget, meget træls udvikling. 

Anmeld

30. maj 2011

Chellen

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er bare ikke imponeret over det 3D halløj. Mine øjne og hjerne kan åbenbart ikke rigtig arbejde sammen om det og jeg oplever, jeg nærmest føler mig "fuld" når jeg ikke kan se billedet klart.

Men synes efterhånden de biografer omkring mig, sender alle de fede film i 3D. Øv siger jeg bare.... For synes ikke, jeg kan se filmen så.

Når jeg har set lidt 3D film i tv uden briller, er det det "kommer ud i hovedet" på en fx buske, blade osv, jo forrest i billedet. Det er jo irriterende at se en film, hvor der er passive ting i forgrunden under hele filmen.

Vist meget rodet

Nå men alt ialt, kan man se en 3D film uden briller også stadig få noegt ud af de 70,- man giver for billetten??

Helt generelt er det min erfaring og hvad jeg hører omkring mig, at man ikke får særligt meget ud af at se en 3D film uden de tilfhørende briller.. så de 70 kr er lidt skidt givet ud :/.

Anmeld

30. maj 2011

aarhusmor

Jeg er også træt af 3D effekten, men tænker at nogen af jer måske har samme problem som jeg har, med at musklerne ikke er trænet nok op i øjnene og derfor kan I ikke se 3D

Anmeld

30. maj 2011

Lou87

Jeg kan ikke se 3D - så ku ikk være mere enig!

Væk med det

Anmeld

30. maj 2011

Lou87

aarhusmor skriver:

Jeg er også træt af 3D effekten, men tænker at nogen af jer måske har samme problem som jeg har, med at musklerne ikke er trænet nok op i øjnene og derfor kan I ikke se 3D

Ellers har du måske ikke samsyn - som jeg ?

Anmeld

30. maj 2011

Lou87

aarhusmor skriver:

Ellers har du måske ikke samsyn - som jeg ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.