Så skete det igen :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Anette&Sophia

Miia90 skriver:

Tak søde Men tager alligevel en snak med min læge

det er også det bedste :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Janni.

Miia90 skriver:

hvor skulle jeg ringe hen  på sygehuset?

Du kan jo se om du kan få en trygheds skanning så du får stillet din bekymring ang jeres barn. Kan også være at JM har erfaringer ang det at du besvimer, og kan rådgive dig. 

Bare et forslag  Tror ikke vagtlægen vil gøre noget ved det.

Anmeld

28. maj 2011

Miia90

Janni. skriver:

Du kan jo se om du kan få en trygheds skanning så du får stillet din bekymring ang jeres barn. Kan også være at JM har erfaringer ang det at du besvimer, og kan rådgive dig. 

Bare et forslag  Tror ikke vagtlægen vil gøre noget ved det.

Tak for din kærlig omsorg venter til mandag, min læge har også en scanner, så kan være jeg kan få lov til og se min baby, men ellers skal jeg skal kønscanning mandag kl 17.00

Anmeld

28. maj 2011

Janni.

Miia90 skriver:

Tak for din kærlig omsorg venter til mandag, min læge har også en scanner, så kan være jeg kan få lov til og se min baby, men ellers skal jeg skal kønscanning mandag kl 17.00

Okay, så venter jeg spændt til Mandag også  

Anmeld

28. maj 2011

th

Miia90 skriver:

Hej...

Først vil jeg lige skrive at det er da ikke sjovt for jer, at du sådan går og besvimmer. JEg har selv prøvet det da jeg ca. var i uge 12-14 fik det meget dårligt og den ene gane måtte min kæreste gribe mig.

JEg tog til lægen og snakkede med ham han spurgte om jeg huskede at tage jern, hvilket jeg gjorde, men fortalte ham så at jeg jo først var begyndt med det fra uge 10 af, og det var derefter jeg fik det skidt. Så aftalte vi jeg skulle prøve en uge ugen jern, og det hjalp, så har ikke taget jern siden og er nu i uge 35 og min blodprocent er rigtig fin, når jeg får den tjekket.

Men snak med din læge om hvad han tror det kan være, håber bare du finder ud af det, for det andet er ikke sjovt.

Anmeld

28. maj 2011

Miia90

28. maj 2011

majahelene

Jeg knytter lige en hurtig kommentar

Det samme skete for mig i uge 15. Midt i bussen faktisk, min læge siger at det skyldes at mit blodtryk generelt er meget lavt, og at det kan falde ydderligere ved stress eller hormonpåvirkninger. Jeg tager regelmæssigt jern, så i mit tilfælde var det ikke det der manglede.

I tilfælde af at du føler at du er ved at besvime igen er et godt tip at sætte sig med hovedet mellem benene, holde om din nakke og ligesom presse hovedet tilbage mod dine håndflader!

Jeg ved det lyder lidt specielt, men det virker rigtig godt

Hvis jeg er nervøs over noget i min graviditet og jeg ikke kan få kontakt til læge eller jordmoder er det en mulighed at ringe direkte til fødegangen på dit hospital, der er altid en jordmoder ved tlf.

Håber du kan bruge mit svar!

Anmeld

28. maj 2011

Mira0911

Det lyder slet ikke rart... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.