Så skete det igen :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

B&J

Jeg vil sende dig en kæmpe krammer ved hvordan det er det er slet ikke sjovt men kan rolig sige din baby har det rigtigt godt der inde ligger trygt og godt for da jeg var 20+ et eller andet besvimede jeg ude på badeværelset og det var med maven lige ned i gulvet, og måske mangler du jern måske ikke det kan også være din krop der fortæller du skal slappe lidt af drik rigeligt og mad med men mit var den ene gang nogle gøre det flere gange under en graviditet men lige meget hvor mange gange så er det så ubehaligt og man er ked af det bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

-Milla-

Øv, hvor ubehageligt.
Jeg har ikke selv prøvet det og ved heller ikke om det kan skade baby, men håber og tror det ikke.
Min mor har flere gange nævnt, at hun besvimede foran en lastbil på en tankstation dengang hun ventede mig. Præcis hvad det skyldtes kan jeg ikke huske.
Håber ikke det kommer til at ske mere for dig.

Anmeld

28. maj 2011

nielsen80

Hej,

Min søster besvimede også en del gange under begge hendes graviditeter, noget med blodtrykket godt kan blive påvirket. For hende var der absolut ingen fare for barnet eller hende selv(så længe hun selvfølgelig ikke slog sig i faldet). Men synes da bestemt du lige skal få det tjekket.

Anmeld

28. maj 2011

Miia90

B&J skriver:

Jeg vil sende dig en kæmpe krammer ved hvordan det er det er slet ikke sjovt men kan rolig sige din baby har det rigtigt godt der inde ligger trygt og godt for da jeg var 20+ et eller andet besvimede jeg ude på badeværelset og det var med maven lige ned i gulvet, og måske mangler du jern måske ikke det kan også være din krop der fortæller du skal slappe lidt af drik rigeligt og mad med men mit var den ene gang nogle gøre det flere gange under en graviditet men lige meget hvor mange gange så er det så ubehaligt og man er ked af det bagefter

Tak søde. lægen må bare finde ud af hva jeg mangler.

Anmeld

28. maj 2011

Miia90

Nessie skriver:

Det lyder da også meget voldsomt at det sker, hvis det sker igen i løbet af weekenden, tager du så ikke til vagtlæge eller på skadestuen?

Hører også gerne en opdatering fra dig

jo bliver jeg nedtil 

Anmeld

28. maj 2011

B&J

Miia90 skriver:

Tak søde. lægen må bare finde ud af hva jeg mangler.

Nemlig hvis du overhovede mangler noget det gjorde jeg ikke men det er så forskelligt bare det snart stopper

Anmeld

28. maj 2011

Shibby

For fanden da..Troede lige du havde mistet! Jeg var helt lettet over at du "bare" var besvimet! Dit barn skal nok klare sig

Anmeld

28. maj 2011

Miia90

Shibby skriver:

For fanden da..Troede lige du havde mistet! Jeg var helt lettet over at du "bare" var besvimet! Dit barn skal nok klare sig

Anmeld

28. maj 2011

Anette&Sophia

Jeg har også fået en masse af de kære ildebefindende. - mit blodtryk er nede i den lave ende pga graviditeten. du skal bare sørge for at have vand med dig over alt, og når du begynder at få kvalme, hedetur osv. så skal du bare ned og side.  :-)
min læge fortalte mig at det var meget normalt, og at det var den måde de fleste kvinder i gamle dage fandt ud af at de var gravide .-)

Anmeld

28. maj 2011

Miia90

anetteb skriver:

Jeg har også fået en masse af de kære ildebefindende. - mit blodtryk er nede i den lave ende pga graviditeten. du skal bare sørge for at have vand med dig over alt, og når du begynder at få kvalme, hedetur osv. så skal du bare ned og side.  :-)
min læge fortalte mig at det var meget normalt, og at det var den måde de fleste kvinder i gamle dage fandt ud af at de var gravide .-)

Tak søde Men tager alligevel en snak med min læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.