Babyshower... Kan man godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Lillefe

altså syntes det virker lidt kikset... det er begyndt at være meget "in" at gøre det i danmark også.. syntes jeg da egentligt er helt ok.. men syntes bare det burde være ens venner som holder det hvis det er.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

sarahb

du kan bare holde en pre baby night.
Jeg synes det er helt iorden og super hyggeligt og sjovt. Var til min venindes og der var lege og en masse sjovt. Hold kæft vi morede os, og ligesom en aften hvor vi alle forbereder os på et nyt kapitel i min venindes liv.

Anmeld

28. maj 2011

Majeha

Jeg har været til babyshower en gang, hvor det var den kommende mor selv, der inviterede. Der fulgte også ønskeseddel med i invitationen. Ville ikke selv gøre det, der synes jeg dåben er en fin lejlighed til at samle veninder og få gaver

Anmeld

28. maj 2011

Corn

Jeg ville ikke invitere til et, og heller ikke møde op til et...

Og slet ikke hvis det er den gravides egen ide

Synes det er dårlig smag at "overtage" andres traditioner, når man ikke har tilknytning til dem... Ligesom fx Halloween og Thanksgiving og Ramadan

Anmeld

28. maj 2011

TroldeMor<3

Synes også det er underligt.

Jeg ville slet ikke bryde mig om at modtage gaver - før barnet overhoved er kommet til verden. Synes det er sådan lidt "grådigt"

Mine venner/familie kan købe ting se selv falder over, eller mener barnet skal have - men jeg vil aldrig have de skal føle sig forpligtet til at gøre det, pga af en tradition man har påtaget sig fra et andet land.

Anmeld

28. maj 2011

Heidisbebs

Jeg ville heller ikke gøre det.. Syntes ikke at andre skal være forpligtet til at give mig gaver til den lille.... Det skal kun være hvis de selv har lyst, så en ønskeseddel ville jeg heller ikke skrive. Er sat til d 4 juli og holder IKKE babyshower , Det gjorde jeg heller ikke til den første....

Anmeld

28. maj 2011

Isabeau

Nu måtte jeg jo også selv invitere til min egen polterabend dengang  

Men en babyshower-fest... Jamen, ville nu ikke bede folk tage gaver med, men måske bare hygge med noget kage, kaffe og babysnak Men kan godt se at folk måske ville føle sig forpligtet til og skal ha´ gave med...

Hmm, spurgte jo også bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.