Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Tak Laura Sig mig kom du på den date? Du er hurtig...respekt!!
Tak Laura
Sig mig kom du på den date? Du er hurtig...respekt!!
Med ham på 50? Nej hehe, fandt ud af at det ikke lige var mig alligevel hehe.
Men jeg har dog kastet mig ud i datinglivet igen... skræmmende, spændende og sjovt. Bliver ved indtil mavefornemmelsen siger STOOOOOP :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Godaften i stuerne Tænk engang så blev min datter 1 år...vildt!!!!!!! Fatter ikke, at det så dermed er et helt år siden at mit liv blev beriget i en grad og i et omfang jeg stadig ikke helt begriber Runa er en lille pige med en stor personlighed. Hun er smuk, sjov, viljestærk og klog. Hun hviler så godt i sig selv og jeg er så stolt af hende! Hun er uden tvivl min største kærlighed i livet. Her er lidt billeder fra den sidste måned og fra idag Knus Dorthe
Godaften i stuerne
Tænk engang så blev min datter 1 år...vildt!!!!!!!
Fatter ikke, at det så dermed er et helt år siden at mit liv blev beriget i en grad og i et omfang jeg stadig ikke helt begriber
Runa er en lille pige med en stor personlighed. Hun er smuk, sjov, viljestærk og klog. Hun hviler så godt i sig selv og jeg er så stolt af hende! Hun er uden tvivl min største kærlighed i livet.
Her er lidt billeder fra den sidste måned og fra idag
Knus Dorthe
Stort tillykke med din lille lækre Runa
LauraLW skriver: Med ham på 50? Nej hehe, fandt ud af at det ikke lige var mig alligevel hehe. Men jeg har dog kastet mig ud i datinglivet igen... skræmmende, spændende og sjovt. Bliver ved indtil mavefornemmelsen siger STOOOOOP :-)
DEt er vildt at du allerede er klar til det...godt gået Giv endelig en update
Albertesmor skriver: Stort tillykke med din lille lækre Runa
Mange tak
Tillykke med hende
Zeus skriver: Tillykke med hende
Taaaaak
dorthemus skriver: Hi hi, skulle lige til at skrive til dig Mange tak
Hi hi, skulle lige til at skrive til dig Mange tak
Tina&Martin skriver: Har ser farlig film til aften ( paranormal activity 2) Puha, så opdagede slet ikke den fine flotte tråd
Har ser farlig film til aften ( paranormal activity 2) Puha, så opdagede slet ikke den fine flotte tråd
Uhh har kun set 1´eren...yikes
dorthemus skriver: Uhh har kun set 1´eren...yikes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128