Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Hvor er hun bare smuk - og sikke da nogle flotte flotte øjne En rigtig skøn lille krudtugle
Hvor er hun bare smuk - og sikke da nogle flotte flotte øjne
En rigtig skøn lille krudtugle
Taaaaak Tror også hun kommer til at lægge drengene ned på stribe med de øjne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh :-)
Et års lækkerhed i Runa format
Kæmpe tillykke med hende!
Laulund87 skriver: Stort tillykke med smukke Runa!
Stort tillykke med smukke Runa!
Mange tak, søde Charlotte
B&J skriver: Kæmpe tillykke med Runa og ja hvor er hun dog bare for dejlig og sikke øjne de stråler rigtigt meget
Kæmpe tillykke med Runa og ja hvor er hun dog bare for dejlig og sikke øjne de stråler rigtigt meget
Tusind tak! Jeg er også helt forelsket i de øjne
LauraLW skriver: Årh :-) Et års lækkerhed i Runa format Kæmpe tillykke med hende!
Tak Laura
Sig mig kom du på den date? Du er hurtig...respekt!!
dorthemus skriver: Taaaaak Tror også hun kommer til at lægge drengene ned på stribe med de øjne
Det er jeg slet ikke i tvivl om
TILLYKKEEEEEE
Og super duper dejlig er hun jo!! Tænk at det er et år siden at Zafir updaterede at nu var Runa kommet!!!
Stort tillykke til dig med hende også!
DK skriver: TILLYKKEEEEEE Og super duper dejlig er hun jo!! Tænk at det er et år siden at Zafir updaterede at nu var Runa kommet!!! Stort tillykke til dig med hende også!
Tak Ditte Ja det er ikke til at forstå...og ihhh hvor ville jeg dog gerne opleve lidt præcis det øjeblik igen
dorthemus skriver: Godaften i stuerne Tænk engang så blev min datter 1 år...vildt!!!!!!! Fatter ikke, at det så dermed er et helt år siden at mit liv blev beriget i en grad og i et omfang jeg stadig ikke helt begriber Runa er en lille pige med en stor personlighed. Hun er smuk, sjov, viljestærk og klog. Hun hviler så godt i sig selv og jeg er så stolt af hende! Hun er uden tvivl min største kærlighed i livet. Her er lidt billeder fra den sidste måned og fra idag Knus Dorthe
Godaften i stuerne
Tænk engang så blev min datter 1 år...vildt!!!!!!!
Fatter ikke, at det så dermed er et helt år siden at mit liv blev beriget i en grad og i et omfang jeg stadig ikke helt begriber
Runa er en lille pige med en stor personlighed. Hun er smuk, sjov, viljestærk og klog. Hun hviler så godt i sig selv og jeg er så stolt af hende! Hun er uden tvivl min største kærlighed i livet.
Her er lidt billeder fra den sidste måned og fra idag
Knus Dorthe
Tina&Martin skriver: Endnu engang stort tillykke runa. Sikke nogle skønne billeder
Endnu engang stort tillykke runa. Sikke nogle skønne billeder
Hi hi, skulle lige til at skrive til dig Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128