Plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Ja meget underligt Først troede jeg det var lilledrengen der rodede rundt og vendte sig, men så mærkede jeg på maven at den var helt hård.
Der gik lidt så gik det over og så kom det igen. Og sådan skiftede det lidt.

Går det ellers godt med dig og prinsessen?

Ja det var også sådan jeg følte det..

Det går rigtig godt med os.. Hun er så aktiv hele dagen igennem.. Vi har lige været til 25 ugers tjek og alt er bare perfekt

Og så var vi lige ude og købe puslebord til hende idag..

Hvordan går det med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

bobbles

Secrets skriver:

Plukkeveer må ikke gøre ondt!!

okay for kunne næsten intet da jeg havde dem for ca 2 uger siden, der måtte jeg lige stå stille eller lægge mig ned på sofaen..

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Mille maria skriver:

okay for kunne næsten intet da jeg havde dem for ca 2 uger siden, der måtte jeg lige stå stille eller lægge mig ned på sofaen..

Hvis du oplever det igen ville jeg kontakte læge eller fødegangen.. Plukkeveer må i hvert fald ikke gøre ondt.. 

Anmeld

27. maj 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Ja det var også sådan jeg følte det..

Det går rigtig godt med os.. Hun er så aktiv hele dagen igennem.. Vi har lige været til 25 ugers tjek og alt er bare perfekt

Og så var vi lige ude og købe puslebord til hende idag..

Hvordan går det med jer?

Dejligt at høre

Jeg skal først til 25. ugers tjek i øhhh 27. uge hehe. Glemte at ringe og bestille tid  Men det var ok sagde lægen.

Så jeg må bare vente

Anmeld

27. maj 2011

bobbles

Secrets skriver:

Hvis du oplever det igen ville jeg kontakte læge eller fødegangen.. Plukkeveer må i hvert fald ikke gøre ondt.. 

okay det var jeg slet ikke klar over, men vil da lige prøve at høre ad når vi alligevel skal på sygehuset på onsdag når jeg skal ind og scannes, og høre om det..

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Mille maria skriver:

okay det var jeg slet ikke klar over, men vil da lige prøve at høre ad når vi alligevel skal på sygehuset på onsdag når jeg skal ind og scannes, og høre om det..

God idé. Men er du sikker på det overhovedet var plukkeveer egentlig? Men jeg tror ikke du skal bekymre dig, når du ikke har oplevet det siden.

Anmeld

27. maj 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Dejligt at høre

Jeg skal først til 25. ugers tjek i øhhh 27. uge hehe. Glemte at ringe og bestille tid  Men det var ok sagde lægen.

Så jeg må bare vente

hehe sådan kan det gå..

Anmeld

27. maj 2011

bobbles

Secrets skriver:

God idé. Men er du sikker på det overhovedet var plukkeveer egentlig? Men jeg tror ikke du skal bekymre dig, når du ikke har oplevet det siden.

ved det ikke helt det gjorde bare sindsygt ondt, oplevede det ikke første gang da jeg ventede min datter, men er obs på det hvis det sker igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.