Plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

MarieLouise

Hej Piger

Har det meste af dagen haft det lidt underligt i maven.

Det er som om at maven bliver helt hård og trykker rimelig meget der hvor livmoderen går op til. Det er kommet lidt i perioder, men varede rimelig lang tid på et tidspunkt. Nu er det så væk igen.

Kan det være plukkeveer?

Er 24+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Frøken J.

MarieLouise skriver:

Hej Piger

Det er som om at maven bliver helt hård og trykker rimelig meget der hvor livmoderen går op til. Det er kommet lidt i perioder, men varede rimelig lang tid på et tidspunkt. Nu er det så væk igen.

Kan det være plukkeveer?

Er 24+6

Det er i hvert fald sådan mine plukkeveer føles

Anmeld

27. maj 2011

Nynne88

Det lyder som plukveer. Har læst at det hjælper at ligge ned og slappe af i kroppen og så må de endelig ikke gøre ondt . Men jeg kan også nogle gange føle at jeg bliver helt stram i maven og mærkelig tilpas uden at det gør ondt - tror det er ganske normalt

Anmeld

27. maj 2011

MarieLouise

Nynne88 skriver:

Det lyder som plukveer. Har læst at det hjælper at ligge ned og slappe af i kroppen og så må de endelig ikke gøre ondt . Men jeg kan også nogle gange føle at jeg bliver helt stram i maven og mærkelig tilpas uden at det gør ondt - tror det er ganske normalt

Det er også bare sådan ubehageligt, det gør absolut ikke ondt

Maven er også blød igen nu, men den var bare stenhård i lang tid.. Det bliver nok ikke bedre jo længere man kommer hen

Anmeld

27. maj 2011

bobbles

de plukke veer jeg har haft har haft dem 2 gange så kommer de som en enorm smerte fra maven og går ned mod livmoderen, og kunne absolut ikke gå skulle stå stille for det gjorde rigtig ondt.. er det sådan du har haft det??

Anmeld

27. maj 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Hej Piger

Kan det være plukkeveer?

Er 24+6

Hej smukke!

Kunne ikke lade være med at grine lidt, da jeg læste dit indlæg For det er præcis sådan jeg har haft det hele dagen, og jeg kom også frem til den konklussion, at det må være plukveer.
Det føles godt nok underligt når maven strammer sådan sammen

Sjovt at vi oplever alting så ens hehe.

Anmeld

27. maj 2011

MarieLouise

Mille maria skriver:

de plukke veer jeg har haft har haft dem 2 gange så kommer de som en enorm smerte fra maven og går ned mod livmoderen, og kunne absolut ikke gå skulle stå stille for det gjorde rigtig ondt.. er det sådan du har haft det??

Altså det er mere sådan en ubehag i maven. Ligesom hvis alle ens mavemuskler spændte på samme tid og bare blev ved med det. Sådan en trykkende fornemmelse

Anmeld

27. maj 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Hej smukke!

Kunne ikke lade være med at grine lidt, da jeg læste dit indlæg For det er præcis sådan jeg har haft det hele dagen, og jeg kom også frem til den konklussion, at det må være plukveer.
Det føles godt nok underligt når maven strammer sådan sammen

Sjovt at vi oplever alting så ens hehe.

Hehe ja det er faktisk ret sjovt Vi er jo også lige langt henne..

Ja det føles lidt som mavekramper eller sådan noget.. Vildt underligt..

Kram

Anmeld

27. maj 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Hehe ja det er faktisk ret sjovt Vi er jo også lige langt henne..

Ja det føles lidt som mavekramper eller sådan noget.. Vildt underligt..

Kram

Ja meget underligt Først troede jeg det var lilledrengen der rodede rundt og vendte sig, men så mærkede jeg på maven at den var helt hård.
Der gik lidt så gik det over og så kom det igen. Og sådan skiftede det lidt.

Går det ellers godt med dig og prinsessen?

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Mille maria skriver:

Plukkeveer må ikke gøre ondt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.