Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maggieh skriver: woooooooot ! ej hvor synes jeg det er underligt så ved du nok også hvem Danjal er altså deres bror det er nemlig min bedste venindes kæreste :b jeg har været meget sammen med de drenge hehe
woooooooot !
ej hvor synes jeg det er underligt så ved du nok også hvem Danjal er altså deres bror det er nemlig min bedste venindes kæreste :b jeg har været meget sammen med de drenge hehe
Ja Danjal kom på Facebook i forgårs hi hi det er da lidt sjovt Det er min fasters drenge Petra og Johnni
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så kender du sikkert også mine kusiner - Bettina og Sylvia og deres bror Rúne
Siljesmor skriver: Ja Danjal kom på Facebook i forgårs hi hi det er da lidt sjovt Det er min fasters drenge Petra og Johnni
woot, danjal fået fb :p nåh så ved du da mere end mig
Haha, ej jeg synes det er helt vildt sjovt hehe
àjeee sum hon dugur væl! Soo fitt!
RETTELSE: Ups.. Sådan kan det gå, når man ser noget på færøsk.. Så slår hjernen over - og vil åbenbart ikke skrive dansk
Men hvor er hun dygtig Og så sød!
hihi.... hvor er hun kær..
Hvor er hun bare mega lækkert..
Tino så den med mig og sagde efter et par gange DIIIIIIDDDDAAAAAA - ØV si nu DIIIIIDDDDAAAAAA
hahah
Kristinav skriver: àjeee sum hon dugur væl! Soo fitt! RETTELSE: Ups.. Sådan kan det gå, når man ser noget på færøsk.. Så slår hjernen over - og vil åbenbart ikke skrive dansk Men hvor er hun dygtig Og så sød!
Jaaaa heldisje ?
hehe , RETELLSE: jaaa ik? ej
isabellamor skriver: hihi.... hvor er hun kær..
Tuuusind tak
Maggieh skriver: Jaaaa heldisje ? hehe , RETELLSE: jaaa ik? ej
Hihi - det kan ske for selv den bedste
Men júúúú - ordeliga fitt!! Gledi meg til mín didda kemur
quar20 skriver: Hvor er hun bare mega lækkert.. Tino så den med mig og sagde efter et par gange DIIIIIIDDDDAAAAAA - ØV si nu DIIIIIDDDDAAAAAA hahah
tusind tak søde
hahha hvor er det bare sødt, de efterligner sådan :p haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128