Følte mig virkelig nødt til det!!!!!! (video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

... ja altså i MÅ da se min overskønne fantastisk dejlige prinsesse!!! selvom de fleste af jer ikke vil fatte en prik af det vi siger hehe 

men altså ''didda, er det hun bliver kaldt, lidt ligesom søs'' heh :b

http://www.facebook.com/profile.php?id=598915975 håber i kan se det  Bare tryk ind på væg, så ligger den øverst  

Jeg har ikke face søde, så jeg kan ikke se det..

Kan du ikke sende mig et direkte link??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Nettemor

eeejjjj hvor er hun bare lækker. mens jeg så det sad min søn her ved siden af. og så begyndte han at sidde og sige didda, didda, didda.

jeg syns faktisk ikke det er så svært at forstå. for mig at høre er det lidt en blanding mellem dansk, norsk og engelsk. er et helt forkert?

Anmeld

27. maj 2011

Magsen

saxi skriver:

Hov.. Nu ser jeg også.. Og hvor er hun LÆKKER

taaaak 

Anmeld

27. maj 2011

Magsen

nettemor skriver:

eeejjjj hvor er hun bare lækker. mens jeg så det sad min søn her ved siden af. og så begyndte han at sidde og sige didda, didda, didda.

jeg syns faktisk ikke det er så svært at forstå. for mig at høre er det lidt en blanding mellem dansk, norsk og engelsk. er et helt forkert?

hahahaha, eeeeej er det rigtigt?? guuud hvor SØDT !!

er det rigtigt, der er ellers mange der synes det er svært at forstå :b 

jo det er sku en blanding af de ting, helt sikkert

Anmeld

27. maj 2011

Magsen

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg har ikke face søde, så jeg kan ikke se det..

Kan du ikke sende mig et direkte link??

eeej, kan man ikke se det så

neeeeej, jeg har prøvet, det gider ikke virke inde på min blog, og herinde tror jeg heller ikke det virker, det tager ihvertfald 100 år  ventede en time, så gad jeg ikke mere .. 

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

neeeeej, jeg har prøvet, det gider ikke virke inde på min blog, og herinde tror jeg heller ikke det virker, det tager ihvertfald 100 år  ventede en time, så gad jeg ikke mere .. 

Dem som har facebook kan godt se det, smukke. Men da jeg ikke har en profil, har jeg ikke adgang til noget som helst

Anmeld

27. maj 2011

Nettemor

Maggieh skriver:

hahahaha, eeeeej er det rigtigt?? guuud hvor SØDT !!

er det rigtigt, der er ellers mange der synes det er svært at forstå :b 

jo det er sku en blanding af de ting, helt sikkert

kan være det er fordi jeg har boet i Norge og jeg har faktisk kunne tale så flydende norsk at folk nægtede at tro på at jeg rent faktisk er dansker.

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

Hvad med at smide din video ind på skype, så kan jeg jo godt se den

Anmeld

27. maj 2011

Magsen

nettemor skriver:

kan være det er fordi jeg har boet i Norge og jeg har faktisk kunne tale så flydende norsk at folk nægtede at tro på at jeg rent faktisk er dansker.

ej har du det, det er da sjovt, jeg har sku heller aldrig hørt en dansker ku finde udaf at snakke norsk

Anmeld

27. maj 2011

Magsen

Honnie's Wife:) skriver:

Hvad med at smide din video ind på skype, så kan jeg jo godt se den

eeeeeeeeeller, HVAD med at du bare opretter en skide FB profil, så vi kan chatte derinde  jeg vil gerne være din eneste ven derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.