Jeg har løjet for min kæreste om en helt vildt ådsvag og ligegyldig ting... men som nu nager mig så meget, at det æder mig op inde fra... Kære baby.dk kvinder være søde ikke at være efter mig, lige nu har jeg bare brug for at finde en måde at fortælle ham det på, for jeg har ikke lyst til at leve i et forhold med en løgn, heller ikke selvom det er så ligegyldigt. Jeg har skrevet et brev til ham, men ved ikke om jeg skal bruge det, eller om jeg skal rette i det, vil i være søde at hjælpe mig her, og meget meget gerne rette i brevet hvis der er noget der lyder forkert, eller mærkeligt. Eller komme med nogle råd til hvad jeg kan gøre ellers...
Her er brevet. Dog med X'er i stedet for navne. 
Jeg vil starte med at sige jeg er ked af det… ked af jeg har løjet for dig… normalt er jeg virkelig jordens dårligste løjner… og selvom jeg er utroligt ked af det, så er jeg også lidt overrasket over jeg er kommet så langt i forholdet uden at fortælle dig det… og utorligt ked af det…
Kan du huske min mor sagde sidst vi var hjemme hos dem ”hun har jo heller aldrig været på diskotek”, hun havde ret… alle mine oplevelser kommer fra efterskolen… det var på efterskolen XXX og jeg dansede på bordene og smed tøjet… og jeg drak mig så fuld, at mine forældre ville være bevet flove over deres datter på der på det tidspunkt kun er 14, kunne gøre sig selv til grin på den måde…
Jeg har dog været til 2-3 privatfester, men ALDRIG på diskotek… og jeg er såååå ked af jeg her løjet for dig… og min dårlige samvittighed æder mig op… Jeg føler bare hele tiden at jeg skal leve op til dig… og hvis jeg fortælle dig at jeg ikke har prøvet en skid i mine 18 år… ja så ville du synes jeg er kedelig… og ikke være interesseret i mig…
Det tror jeg godt jeg ved nu ikke passer… det er også derfor at jeg hader mig selv for at havde været så DUM at lyve over for dig… men sanheden er at tanken om diskoteker altid har skræmt mig… XXX, XXXXXXXX og XXXX samt en del fra HTX har flere gange prøvet at få mig med… og KUN en gang på HHE valgte jeg at tage med til nakskov på diskotek… men allerede da vi skulle til at gå ind fik jeg kolde fødder… der var for mange drenge/mænd som alle kiggede på en, på en måde der fik mig til at havde det dårligt… Jeg håber du kan tilgive mig at jeg har løjet… jeg er træt af at føle jeg er kedelig og ikke er god nok til dig, og især træt af at holde liv i en løgn der giver mig dårlig samvittighed… så nu ved du det… din kæreste er jordens største kylling, men jeg håber alligevel du kan tilgive mig…
Det har aldrig været min mening at lyve for dig, og jeg ved heller ikke hvorfor jeg gjorde det… og at det så lige skulle være det jeg løj om… måske er det fordi du er 32 og har levet livet, og at jeg misunder dig det, at du har været rundt omkring og jeg har stået stille lige siden jeg blev 10… Jeg vil gerne være dig… eller om ikke andet havde haft lidt mere mod, at jeg om ikke andet havde prøvet lidt mere… sex med flere, været lidt mere i byen osv uden at havde været bange for det hele… jeg misunder dig på en måde jeg aldrig har gjort før…
Jeg elsker dig… og kan du tilgive mig at jeg løj om noget så åndsvagt… jeg har aldrig løjet før (ikke uden at det blev opdaget, sidst da jeg var 10 og ville havde en hund, men den historie kender du), og du er den sidste på jorden jeg kunne forstille mig jeg skulle gøre det over for… og derfor er jeg ked af jeg gjorde det… og jeg er ked af jeg er så misundelig på dig og dine eks’er, fortid osv…
XXXXXXXXX
Jeg vil bare gerne være god nok til dig, og føler ikke jeg kan være det hvis jeg er mig selv… du må fortælle mig hvordan du gerne vil have mig, så skal jeg nok prøve at leve op til det… jeg vil ikke lyve for dig igen, og har heller ikke løjet om noget andet end om at jeg har været et sted jeg ikke har. Det jeg ked af, det skal laldrig ske igen, det lover jeg. Jeg ved heller ikke hvorfor jeg følte jeg blev nød til det… Vi vil gerne vide alt om hinanden, nu ved du alt om mig, og jeg er flov over jeg er så kedelig… undskyld endnu engang.
Ja det var så det brev
Hvad mener i? kan jeg give ham det i hånden, skal jeg læse det op, eller noget helt tredje? eller er det for dumt jeg siger det...
Sidder og flæber som et barn... Håber der er en der ude der lige kan hjælpe mig lidt.